نماینده ولی فقیه در دیدار با اصحاب رسانه:
تاریخ: ۱۱:۵۷ :: ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
خبرنگار واقعی تسلیم زر، زور و تزویر نمی شود/ خبرنگاران لرستان در دفاع از سیل زدگان خوش درخشیدند

صبح امروز نماینده ولی فقیه در استان لرستان در دیدار با اصحاب رسانه استان گفت: خبرنگار واقعی کسی که تحت هر شرایطی تسلیم زر، زور ، تزویر و ثروت منفعت طلبان نمی شود و مطالبه گری حق مردم را هرگز فراموش نمی کند و با تکیه بر روحیه انقلابی در مقابل فساد مالی و قدرت طلبان ایستادگی می کند.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، صبح امروز نماینده ولی فقیه در استان لرستان در دیداری صمیمی با اصحاب رسانه استان، ضمن تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی، اظهار داشت: شهید صارمی مظهر شجاعت و امانت بودند و به راستی خبرنگاران مدافع مردم و پاسدار حق و عدالت هستند که یاد و خاطره رسالت این شهید گرانقدر سبب افتخار لرستان و ایران عزیز است.

آیت الله میرعمادی در خصوص زحمات بی شائبه و شبانه روزی قشر خبرنگار تاکید کرد: انصافا رسانه های استان رسانه های سالم، دلسوز و انقلابی هستند به عنوان مثال، در بحث بروز سیلاب در استان خوش درخشیدند و سبب جذب اعتبارات خوبی برای جبران این خسران گردیدند.

ایشان تصریح کرد: مبرهن است که نقش رسانه و خبرنگاران در بیداری و روشنگری ست و از این رو کار خبرنگاران بسیار حساس و تاثیرگزار است زیرا در قبال روشنگری یک تعهد اجتماعی را متحمل می شوند و رسانه معتمد مردم است و باید پیگیر مشکلات،کم کاری های مدیران و مشکلات مردم باشد.

نماینده ولی فقیه با اشاره به چالش جنگ نرم در کشور و جهان تشریح کرد: در گام اول امروزه تمام تعاملات سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و حتی دینی دنیا بر پایه رسانه می چرخد که اهمیت رسانه را صد چندان می کند و با گذشت چهل سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، بی شک رسانه ها پرچمدار بیداری، آگاهی بخشی، امنیت و حفظ ارزشهای انقلاب اسلامی هستند و نباید نسبت به رسانه های معاند و دشمنان انقلاب اسلامی ایران بی تفاوت باشند.

در گام دوم در سنگر رسانه به دنبال برچیدن نفوذ آمریکا و محو کردن رژیم صیهونیستی هستیم که باید به عنوان یک اصل و احساس مسئولیت در تمام امور در سرلوحه کار رسانه قرار گیرد.

و در گام سوم به دنبال توسعه، رونق و تمدن سازی اسلامی هستیم که در این حوزه نیز نیازمند رسانه ای هستیم که این چشم انداز را برای خویش ترسیم کرده باشد و با این برنامه ریزی گام بردارد.

لازم به ذکر است: آیت الله میرعمادی در ادامه بیان واقعیت اخبار و نیز ایجاد روحیه نشاط و گسترش امید در جامعه را نیز از وظایف خطیر خبرنگاران عنوان کرد و تاکید کرد: بیان واقعیات اخبار با رعایت حس امید آفرینی در جامعه ضروری ست و نباید صرفا در پوشش دهی جبهه منفی محدود شد و با چشم پوشی از نکات مثبت، روحیه امید را از مردم سلب کرد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید