گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۹:۵۶ :: ۱۴۰۱/۰۸/۱۷
آخرهفته بارانی است/ آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها

معاون هواشناسی لرستان با بیان اینکه روزهای چهارشنبه تا ظهر پنج شنبه در استان بارشی نداریم، گفت: چنانچه تغییری در حرکت سامانه بارشی به وجود نیاید، از اواخر روز پنج‌شنبه تا روز یکشنبه هفته آینده سامانه بارشی بر روی جو استان فعال خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، زینب اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، در خصوص وضعیت آب و هوایی لرستان، اظهار کرد: برای ساعات بعدازظهر امروز سه‌شنبه انتظار داریم با توجه به گذر امواج کوتاه و کم دامنه از روی جومنطقه، شاهد افزایش پوشش ابر و وزش باد قابل ملاحظه باشیم.

وی خاطرنشان کرد: همچنین طی این مدت در مناطقی از استان به ویژه قسمت‌هایی از شرق و جنوب شرق استان بارش‌هایی را به شکل خفیف و پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

معاون هواشناسی لرستان با بیان اینکه روزهای چهارشنبه تا ظهر پنج شنبه در استان بارشی نداریم، افزود: چنانچه تغییری در حرکت سامانه بارشی به وجود نیاید، از اواخر روز پنج‌شنبه تا روز یکشنبه هفته آینده سامانه بارشی بر روی جو استان فعال خواهد شد.

اکبری بیان داشت: انتظار داریم در این بازه زمانی برای همه نقاط استان ابرناکی، وزش باد شدید، بارش باران، رعدوبرق و در ارتفاعات و مناطق سردسیر نیز رگبار برف را به دنبال داشته باشیم.

وی از وقوع بارش‌های موثر در اکثر شهرهای لرستان طی روزهای پیش‌رو خبر و ادامه داد: احتمال دارد مقدار بارش‌ها با اختلالاتی در تردد، لغزندگی در سطح جاده‌ها، ایجاد روان‌آب، آبگرفتگی معابر و حتی سیلابی شدن مسیل‌ها همراه شود.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید