تاریخ: ۲۱:۵۷ :: ۱۳۹۸/۰۲/۰۳
آسمانی شدن ۵ زائر کوهدشتی/ چه کسی با مسببان این تصادف برخورد خواهد کرد!

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، مهندس علی محمدی فر گفت: آسمانی شدن ۵ نفر از زائرین کوهدشتی مسجد جمکران و محبان حضرت صاحب الزمان(عج) در راه بازگشت از جمکران موجب تاثر خاطر همه دوستداران خاندان عصمت و طهارت (س) شد. مسئولان در کمترین زمان ممکن علل این حادثه تلخ را به بصورت شفاف به […]

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، مهندس علی محمدی فر گفت: آسمانی شدن ۵ نفر از زائرین کوهدشتی مسجد جمکران و محبان حضرت صاحب الزمان(عج) در راه بازگشت از جمکران موجب تاثر خاطر همه دوستداران خاندان عصمت و طهارت (س) شد. مسئولان در کمترین زمان ممکن علل این حادثه تلخ را به بصورت شفاف به مردم شریف استان لرستان اعلام و با همه کسانی که قصور کرده اند برخورد قاطع نمایند.

این مسئول افزود: آنچه مسلم است در این قضیه قصور و کوتاهی های صورت گرفته و آنگونه که گفته می شود اتوبوس حامل زائرین کوهدشتی مجوز حمل مسافر بین شهری را نداشته است ، می بایست مشخص شود این اتوبوس شهری به چه دلیل و با کدام مجوز ، اجازه تردد پیدا کرده است و صدها سوال دیگر که در ذهن خانواده های داغدار و مردم ولایت مدار کوهدشت هست باید بصورت شفاف پاسخ داده شود و کمترین انتظار مردم شهرستان کوهدشت این است که با افراد و ارگانهای خاطی که قصور احتمالی داشته اند برخورد قاطع شود.

مهندس محمدی فر گفت: مردم ولایتمدار کوهدشت از مسئولان استانی که در جریان این حادثه غمبار گلایه مند هستند ، چرا مسئولان محترم استانی حتی از طریق یک پیام تسلیت با بازماندگان این عزیزان و مردم عزادار کوهدشت همدردی نکردند و صدا و سیمای لرستان هم آنطور که شایسته این عزیزان بود این حادثه تلخ را منعکس نکرد.

وی افزود: مردم‌ شریف و ‌ولایت مدار کوهدشت از با اصالت ترین مردمان لرستان هستند ، اینگونه بی تفاوتی ها و کم لطفی ها شایسته این مردم بزرگ و ولایت مدار نیست و مسئولان باید از خانواده های داغدار و مردم شریف شهرستان کوهدشت عذرخواهی کنند.

محمدی فر ضمن همدردی با خانواده های عزادار گفت : امروز همه لرستان و همه دوستداران مکتب سرخ علوی عزا دار این عزیزان هستند و بدون شک روح پاک این عزیزان با اولیای الهی محشور خواهد شد و مشمول عنایات ویژه خداوند متعال و حضرت صاحب الزمان (عج) قرار خواهند گرفت.
(در بیابان گر به شوق کعبه خواهی زد قدم ، سرزنش ها گر کنند خار مغیلان غم مخور! )

وی در پایان خواستار رسیدگی فوری به مجروحین این حادثه و اقدامات شایسته برای جلوگیری از تکرار این چنین حادثه های غمبار و غیر قابل جبران شد و از مسئولان و متولیان امر خواست که با بررسی هم جوانب بصورت شفاف به مردم شریف لرستان دلایل این حادثه تلخ را اطلاع رسانی نمایند.
/افلاک ورزشی

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید