گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۱:۴۹ :: ۱۴۰۰/۰۴/۰۵
آغاز نام ثبت نام در چهاردهمین جشنواره کارآفرینان برتر همزمان با سراسر کشور در لرستان

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان از آغاز نام ثبت نام در چهاردهمین جشنواره کارآفرینان برتر همزمان با سراسر کشور در لرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ‌نوشته، علی آشتاب در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه نام نویسی در این جشنواره در سه بخش صنعت ، خدمات و کشاورزی شروع شده است اظهار کرد :همچنین مهمترین ویژگی جشنواره امسال اظافه شدن بخش گردشگری و صنایع دستی به عنوان بخش تخصصی این جشنواره در کنار بخشهای اقتصادی فوق می باشد.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان لرستان وی با بیان اینکه هدف از برگزاری جشنوارۀ کارآفرینان برتر شناسایی و انتخاب کارافرینانی است که با پشتکار و خلاقانه تحولی بر تولید و اشتغال ایجاد کرده اند، افزود:مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره شامل توسعه و ترویج فرهنگ کارآفرینی، خلاقیت و نوآوری در کسب و کار، شناسایی و انتخاب کارآفرینان برتر  و معرفی آنان به عنوان الگو به آحاد جامعه به ویژه جوانان، ایجاد فضای تعامل و همکاری میان فعالان عرصه‌های مختلف اقتصادی، ایجاد نشاط و رقابت در فضاهای کار و کسب، هم افزایی و مشارکت کارآفرینان در توسعه اقتصادی کشور که می توان از آن ها نام برد.

آشتاب در ادامه گفت:متقاضیان می توانند برای ثبت نام از یک تیر ماه تا ۱۰ مرداد ماه سالجاری به سامانه جشنواره کارآفرینان برتر به آدرس WWW.KARAFARINANEBARTAR.IR  مراجعه کنند.

 وی با تاکید بر اینکه تمامی مراحل ثبت نام جشنواره به صورت اینترنتی بوده ، خاطر نشان کرد: کارافرینان در صورت لزوم می توانند در صورت لزوم با شماره تلفن های ۳۳۲۲۹۸۰۴ و ۳۳۹۸۲۲۹۸۰۶ تماس گرفته و یا با مراجعه به وب سایت lorestan.mcls.gov.ir از روتد جزییات این جشنواره باخبر شوند.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید