رئیس جبهه تحول‌خواهان انقلاب شهرستان خرم‌آباد:
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۸:۵۴ :: ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
آغوش جبهه تحول به روی همه حزب‌ها و تشکلها و نیروهای انقلابی باز است

رئیس جبهه تحول خواهان در لرستان گفت : به دنبال تحول در استان هستیم و آغوش جبهه تحول به روی همه ی حزب‌ها و تشکلها و نیروهای انقلابی باز است.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، اولین جلسه هم اندیشی جبهه تحول خواهان در شهرستان خرم آباد برگزار شد.

در این جلسه محسن تیموری اظهار کرد: اکنون با روی کارآمدن دولت آقای رئیسی بارقه امیدی در جامعه اسلامی ایجاد شده که نیاز به تحول فرهنگی ،سیاسی ،اجتماعی و اقتصادی با روحیه جهادی و بسیجی دارد.

وی با اشاره به اینکه تحول زمانی اتفاق می افتاد که همه نیروهای انقلاب و جوانان به همراه متخصصین باهم تعامل داشته و همدیگر رابا حفظ خطوط اصلی انقلاب تحمل کنند، بیان کرد : با صبر و حمایت همه جانبه از ستادهای انقلابی به خصوص قلب تپنده انقلاب ، سپاه پاسداران ، نیروهای امنیتی و اطلاعاتی که حافظ این انقلاب و خون شهدا و امنیت و آرامش مردم بوده و خواهند بودامکان پذیراست.

تیموری یاد آور شد: دولت مقتدر، نیروی مقتدر و کارآمد و متخصص و نیروهای جهادی برای ریشه کنی فساد می خواهد.

این مسئول تصریح کرد: جبهه تحول خواهان در شهرستان خرم آباد حول محور نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه خرم آباد حضرت حجت الاسلام شاهرخی و استاندار حزب اللهی و مردمی فرهاد زیویار می چرخد و امیدواریم باحمایت از ایشان به منظور تحول در امور و کارهای عمرانی گام‌های مثبتی را برای استان برداریم .

تیموری با بیان اینکه مطالبه گری حق عمومی مردم است خاطر نشان کرد: مطالبه گری انقلابی باید همراه با عقلانیت باشد یک مسئول ، مدیر، رئیس ، شوراها و نمایندگان محترم مجلس همه در برابر نظام و رهبری و خون شهدا و ایثارگران و مردم مسئول هستند و در برابر اعمال خودباید پاسخگو باشند.

رئیس جبهه تحول خواهان انقلاب شهرستان خرم‌آباد مهمترین اهداف این جبهه را به شرح ذیل بیان کرد :
۱- جذب آموزش ، سازماندهی
۲- روشنگری و بصیرت افزایی
۳- همفکری ,هم افزایی با تشکل های انقلابی
۴ -جوان گرایی ,کارآمدی و شایسته سالاری
۵-کار و تلاش جهادی همراه با تفکر بسیجی
۶- مطالبه‌گری انقلابی همراه با عقلانیت
۷ -ایجاد قدرت برای نظام مقتدر اسلامی
۸-دوری از باندبازی و قبیله گری

وی در پایان اذعان داشت: جبهه تحول خواهان انقلاب در شهرستان خرم‌آباد جایگاه پاک دستان و راستگویان و ایثارگران و خانواده محترم شهدا و نیروهای توانمند انقلابی است .

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید