مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای لرستان در جلسه با رییس کل دادگستری :
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۲۲:۵۹ :: ۱۳۹۹/۰۳/۱۶
آموزش‌های فنی و حرفه‌ای نقش بسزایی در کاهش جرایم خواهد داشت

در راستای تعامل اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای لرستان با دیگر دستگاه‌های دولتی ، دیداری با محمد رزم، رییس کل دادگستری استان صورت گرفت.

رییس کل دادگستری استان در آغاز سخنان خود، ضمن تشکر از پی‌گیری‌های محمدرضا آذرخش مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای در راستای برقراری این دیدار، گفت: قول مساعد می‌دهم تا زمینه‌ای فراهم گردد که آموزش‌های فنی و حرفه‌ای جایگزین حبس برای زندانیان شود.

محمد رزم افزود: از هر گونه همکاری بین دستگاهی در راستای ارائه خدمات آموزشی بهتر به مددجویان و افراد در معرض آسیب دریغ نخواهد شد.

رزم در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به این‌که همه‌ی ما باید در راستای هموار کردن مشکلات مددجویان، نهایت تلاش خود را به‌کار ببریم، تصریح کرد: بدون‌ شک کمک به هم‌نوع آن‌ هم انسان‌هایی که حال به هر دلیلی در زندان به‌سر می‌برند از جمله وظایفی است که همه‌ی ما بایدجز وظایف اجتماعی خود قرار دهیم.

در ادامه، محمدرضا آذرخش، مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای لرستان نیز گفت: یقینا اگر با نظارت و پی‌گیری‌های رییس کل دادگستری لرستان، آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به‌جای مجازات برای زندانیان به‌عنوان یک فرهنگ، نهادینه شود، نقش بسیار تاثیرگذاری در کاهش آمار بازگشت زندانیان خواهیم داشت.

وی ادامه داد: فنی و حرفه‌ای لرستان در ترویج این فرهنگ و فراهم ساختن زمینه‌ی مناسب در این راستا، نهایت تلاش خود را به‌کار می‌گیرد و از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید