رئیس ستاد مرکزی حامیان حجت الاسلام رئیسی (سحر) در لرستان:
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۲۰:۴۴ :: ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
آیت‌الله رئیسی می‌تواند با استقرار دولتی عدالت‌‌محور تحولی عظیم در سطح کشور بوجود بیاورد

عصر امروز نخستین نشست خبری سید حجت‌اله کلانتری رئیس ستاد مرکزی سحر لرستان با اصحاب رسانه استان در هتل عطر خرم‌‌آباد برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ‌نوشته، رئیس ستاد مرکزی حامیان حجت الاسلام رئیسی در استان در این نشست ابراز داشت: با توجه به انباشت مشکلات کنونی مردم بویژه بحران اقتصادی و وضع معیشتی مردم انتخابات پبش‌رو بسیار حائز اهمیت است و اگر مردم خواهان رفع این مشکلات هستند باید با مشارکت حداکثری در انتخابات و انتخاب گزینه اصلح پایه‌گذار دولتی قوی و کارآمد باشند.

کلانتری تصریح کرد: همانطور که از سوابق آیت‌الله رئیسی پیداست، ایشان گرینه‌ای فسادستیز هستند که می‌تواند با استقرار دولتی عدالت‌‌محور تحولی عظیم در سطح کشور بوجود بیاورد که در نهایت منجر به رضایت مردم شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در عرصه انتخابات حضور احزاب را فصلی دانست و تاکید کرد: حضور رسانه ها همیشگی و شبانه روزی است.

کلانتری در ادامه به بیان دلایل اهمیت سیزدهمین انتخابات مخصوصا در این برهه از زمان پرداخت و اظهار داشت: انتخابات ۱۴۰۰ ، اولین انتخابات بعد از چهل سالگی انقلاب است، درست در زمانی که مقام معظم رهبری، بیانیه گام دوم انقلاب را تدوین نموده اند.

رئیس ستاد مرکزی سحر در لرستان در پایان حضور حداکثر مردم و مشارکت آنان در انتخابات را اقدامی جهادی عنوان کرد و گفت: مردم عزیز ما باید بدانند رای آنها و بویژه انتخاب گزینه شایسته توسط آنان می‌تواند راه‌گشای مشکلات آنان باشد تا ان‌شالله شاهد دولت و کشوری عزتمند باشیم.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید