گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۴:۳۱ :: ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
آیین معارفه مدیریت جدید برق شهرستان کوهدشت

آیین معارفه مدیریت جدید برق شهرستان کوهدشت برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، آیین معارفه مهندس احسان لطفی مدیریت جدید برق شهرستان کوهدشت و تکریم مهندس علی بدری مدیریت سابق برق این شهرستان در مورخ ۱۹/۵/ ۹۹ با حضور آقای رضایی معاونت فرمانداری شهرستان کوهدشت، مهندس مراد سلیمانی معاونت منابع انسانی، مهندس مهدی حیدری زاد مدیر دفتر حراست، سعید دولتشا مدیر دفتر روابط عمومی و جمعی از کارکنان شرکت توزیع برق استان لرستان  برگزار گردید.

در ابتدا معاونت منابع انسانی شرکت توزیع برق لرستان، اظهار داشت: خدمت رسانی به بهترین نحو ممکن  سرلوح کار این شرکت می باشد.

سلیمانی افزود: در زمان مدیریت سابق برق شهرستان کوهدشت آقای مهندس بدری اقدامات خوب و شایسته ای در حوزه برق صورت گرفته است و با توجه به توانایی های مهندس لطفی بعنوان مدیریت جدید این شهرستان نیز امیدواریم این روند به شکل بهتر و درخور شأن مردم شهید پرور این شهرستان ادامه داشته باشد.

در ادامه آقای رضایی معاون فرمانداری شهرستان کوهدشت با تاکید بر تکریم ارباب رجوع، ابراز داشت: نگاه فرمانداری به شرکت های خدمت رسان ازجمله شرکت توزیع برق نگاه سیاسی نیست و این شرکت ها با توجه به رسالتی که دارند باید در هر شرایطی پاسخگو بوده و خدمتگذار مردم باشند.

وی در ادامه ضمن قدر دانی از مهندس بدری و آرزوی موفقیت برای ایشان و تبریک انتصاب مهندس لطفی مدیریت جدید برق این شهرستان، گفت: امیدواریم در دوران تصدی مدیریت جدید بتوانیم تعامل خوب و سازنده ی داشته باشیم به نحویکه موجبات رضایتمندی آحاد مختلف مردم را در پی داشته باشد.

 

در پایان مهندس احسان لطفی مدیریت جدید برق شهرستان کوهدشت، ضمن تشکر از مهندس بدری  به خاطر زحمات و اقدامات ارزشمند ایشان، گفت: امیدواریم به لطف خداوند متعال و وجود همکاران توانمند ، زحمتکش و پرتلاش مدیریت برق شهرستان کوهشت و با توجه به پتانسیل بالای این شهرستان و همکاری با سایر سازمان ها وادارات و همچنین حمایت های مدیر عامل محترم شرکت توزیع برق استان لرستان آقای مهندس خودنیا بتوانیم خدمات ارزنده و ماندگاری در این شهرستان انجام دهیم به طوری که موجبات رضایتمندی مردم شریف این شهرستان را به دنبال داشته باشد.

 

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید