استاندار لرستان:
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۱:۱۴ :: ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
ابتکار میراث فرهنگی لرستان در معرفی جاذبه‌های گردشگری قابل تقدیر است

استاندار لرستان در بازدید از نمایشگاه بین‌المللی گردشگری گفت: خلاقیت و ابتکار میراث‌فرهنگی لرستان در به نمایش گذاشتن قابلیت‌های گردشگری لرستان قابل تقدیر است و همین مساله موجب جذب گردشگران داخلی و خارجی خواهد شد.

به‌گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، دکتر فرهاد زیویار امروز چهارشنبه ۱۸ بهمن‌ماه ۱۴۰۱، اظهار کرد: استان لرستان در زمینه گردشگری حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و چیزی که در این نمایشگاه نظر همه بازدیدکنندگان را جلب می‌کند ابتکار و خلاقیت اداره کل میراث فرهنگی لرستان در این دوره بود که متفاوت از همیشه و بسیار زیبا قابلیت‌های تاریخی، گردشگری و فرهنگی لرستان را به عرصه نمایش گذاشتند.

زیویار ادامه داد: در این نمایشگاه قابلیت‌های گردشگری لرستان به خوبی در بخش‌های متنوعی به نمایش درآمده است به ویژه غرفه کشاورزی و محصولات کشت و صنعت لرستان به خوبی نمایان‌گر گردشکری کشاورزی در لرستان است و همچنین غرفه‌های زره‌بافی، جاجیم‌بافی، ورشو که ظرفیتی جهانی در لرستان و سایر قابلیت‌های تاریخی مانند ماکت قلعه فلک‌الافلاک همگی نمونه‌های متقاوت و تجربه جدیدی از معرفی قابلیتهای گردشگری لرستان هستند.

او افزود: به منظور معرفی ویژه قابلیت‌های گردشگری لرستان نیازمند برنامه‌ریزی مدونی هستیم و در همین راستا در بخش گردشگری برنامه ویژه‌ای داریم و یکی از موضوعات که می‌تواند گردشگری لرستان را به خوبی معرفی کند بحث راه و ارتباطات است و اگر راه‌آهن لرستان احیا شود علاوه بر ریل تجاری، باری و مسافربری، ریل گردشگری در نقاط مختلف لرستان جای پیشرفت زیادی دارد.

گفتنی است: شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع دستی و صنایع وابسته ۱۸ تا ۲۱ بهمن‌ماه در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید