گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۲:۰۳ :: ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
اجرای صحیح دستورالعمل تبصره ماده ۱۰۰ کارآمدی منابع انسانی را افزایش می دهد

مدیرکل امور مالیاتی استان لرستان، از اعلام مالیات مقطوع عملکرد سال ۱۳۹۷ برخی صاحبان مشاغل در راستای تکریم و مشارکت بیشتر مودیان و همچنین کارآمدی منابع انسانی سازمان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، مدیرکل امور مالیاتی استان لرستان، از اعلام مالیات مقطوع عملکرد سال ۱۳۹۷ برخی صاحبان مشاغل در راستای تکریم و مشارکت بیشتر مودیان و همچنین کارآمدی منابع انسانی سازمان خبر داد.

محمدرضا محمدی در جلسه شورای اداری استان عنوان داشت: با توجه به اختیار حاصل از تبصره ماده ۱۰۰اصلاحی مصوب ۳۱ تیرماه ۱۳۹۴قانون مالیات های مستقیم و با توجه به بند (هـ) تبصره (۸) قانون بودجه س۱۳۹۸ کل کشور، صاحبان مشاغل گروه سوم می توانند از طریق سیستم الکترونیکی و از طریق پایگاه اینترنتی www.tax.gov.ir مراتب را به سازمان امور مالیاتی کشور اعلام نمایند، تا از نگهداری اسناد و مدارک و تسلیم اظهارنامه مالیاتی موضوع قانون مالیات های مستقیم معاف گردند.

وی در ادامه افزود: ظرفیت قانونی فوق مربوط به مودیانی می باشد که مجموع فروش کالا و ارایه خدمات آنها در سال ۱۳۹۷از مبلغ ۸۲۸ میلیون تومان بیشتر نباشد.

در ادامه محمدی گفت: با توجه به اینکه بخش مشاغل درصد کمی از درآمدهای مالیاتی و منابع انسانی زیاد و انرژی فراوانی را به خود اختصاص می‌دهد، با اجرای صحیح دستورالعمل تبصره ماده ۱۰۰، قادریم کارآمدی منابع انسانی خود را افزایش دهیم.

محمدی در پایان خواستار برگزاری جلسه هم اندیشی با اتاق اصناف در کنار برگزاری هر چه سریعتر کارگاه آموزش دریافت اظهارنامه های مالیاتی صاحبان مشاغل و استفاده از مفاد تبصره ماده۱۰۰ قانون مالیاتهای مستقیم، برای کافی نت ها و دفاتر پیشخوان خدمات دولت شد.

بازگشت به خانه
برچسب ها:

پاسخی بگذارید