گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۰:۵۹ :: ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
اجرای طرح یلدانه توسط  داوطلبان جمعیت هلال احمر لرستان

معاونت داوطلبان جمعیت هلال احمر استان لرستان از اجرای طرح یلدانه با حضور اعضای داوطلبان هلال احمر در کلیه شعب استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، فرشید دریکوند معاونت داوطلبان جمعیت هلال احمر استان لرستان اظهار داشت: طرح یلدانه با شعار یلدا برای همه با مشارکت اعضای داوطلبان لرستان و با هدف گسترش همدلی و مهربانی برای افراد جامعه برگزار شد.

وی تصریح کرد: داوطلبان با بسته بندی موادغذایی و حضور در مراکز نگهداری سالمندان، کودکان بی سرپرست،گرمخانه ها و ایستگاه پرستاری و آتش‌نشانی ،سرکشی از پایگاه های امداد و نجات بین شهری جمعیت هلال احمر در کنار افرادی که شب یلدا تنها و به دور از خانواده جهت ارائه خدمات به مردم عزیزمان در محل کار حضور دارند بلندترین شب سال را جشن گرفتند.

دریکوند در ادامه گفت در راستای طرح مواسات ، همدلی و کمک های مومنانه نیز تعداد ۴۵۰ بسته معیشتی به ارزش ۲ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال نیز بین افراد نیازمند و متاثر از بیماری کرونا و بیماران خاص توزیع شد.

دریکوند در پایان گفت طرح ملی یلدانه از جمله طرح های نوع دوستی و عام المنفعه است که در سال‌های اخیر در جمعیت اجرا می‌شود.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید