در جلسه مشترک بین اداره کل نوسازی مدارس لرستان و شرکت گاز استان صورت گرفت؛
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۲۱:۵۶ :: ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
اجرا پروژه گازرسانی در کلیه اماکن آموزشی خیرساز رایگان خواهد بود

در جلسه مشترک بین اداره کل نوسازی مدارس لرستان و شرکت گاز استان بحث رایگان کردن اجرائیات گاز در کلیه اماکن آموزشی خیرساز طبق مصوبه هیئت وزیران در سال ۹۹ پیگیری شد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، در جلسه مشترک بین اداره کل نوسازی مدارس لرستان و شرکت گاز استان که با حضور غفوری نژاد مدیرکل نوسازی مدارس استان، گودرزی مدیر عامل شرکت گاز استان، سپهوند مسئول امور قراردادهای شرکت گاز استان، علم مسئول روابط عمومی شرکت گاز استان، ذیحساب اداره کل نوسازی مدارس استان و نماینده پیمانکار استاندارد گرمایشی برگزار شد،رایگان کردن اجرائیات گاز در کلیه اماکن آموزشی خیرساز طبق مصوبه هیئت وزیران در سال ۹۹ پیگیری و اجراء خواهد شد.

مهندس امیر غفوری نژاد مدیر کل نوسازی مدارس لرستان در این جلسه افزود: بحث استاندارد گرمایشی در سال ۹۹ بر اساس مصوبه هیئت وزیران جهت صحه گذاری شرکت های گاز استانی می بایست بر عملکرد اداره کل نوسازی مدارس استان نظارت داشته باشند.

وی با اشاره به آمار استانداردسازی گرمایشی در استان ادامه داد: امسال در استان ۱۵۴ مدرسه در قالب ۵۴۰ کلاس درس استانداردسازی خواهد شد و از شرکت گاز انتظار می‌رود که در روند این پروژه ها و عملیات صحه گذاری و تسریع در امور اجرای پروژه ها یک نماینده تام الاختیار معرفی کند.

غفوری نژاد اظهار کرد: ایمنی و بهداشت در مدارس، نصب سیستم های هوشمند، نصب سیستم های نشت گاز و مونوکسید، سیستم های خورشیدی و… در پروژه های مدارس به خوبی اجرا شده و در همگام سازی با مدارس سبز توانستیم به خوبی عمل کنیم.

مهندس گودرزی مدیر عامل شرکت گاز استان در این جلسه با اشاره به مصوبه هیئت وزیران در سال ۹۹ مبنی بر رایگان اجرائیات گاز در کلیه اماکن آموزشی خیرساز افزود: در اسرع وقت تصویب نامه را با تشکیل جلسه در قالب کارگروه برگزار و نماینده مورد نظر را معرفی خواهیم کرد.

وی ادامه داد: انشالله هر بخشنامه‌ای که به نفع حوزه آموزش در استان و خیرین باشد سریعاً اقدام خواهد شد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید