گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۰:۰۹ :: ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
احداث پروژه دام طبقاتی؛ طرح‌ شاخص مجتمع کشت و صنعت ولاش

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: احداث پروژه دام طبقاتی یکی از طرح‌های شاخص مجتمع کشت و صنعت ولاش است.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، در مراسمی با حضور دکتر گودرزی نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی، دکتر حسنی مقدم، رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان، دریکوند، فرماندار شهرستان دورود و جمعی از مسئولین شهرستان دورود کلنگ احداث مجتمع کشت و صنعت ولاش شهرستان دورود بر زمین زده شد.

دکتر اسفندیار حسنی مقدم در مراسم کلنگ زنی مجتمع کشت و صنعت ولاش شهرستان دورود اظهار کرد: مجوز کلنگ زنی گلخانه سبزی و صیفی‌جات این مجتمع در مساحت چهار هزار متری صادر شده است.*

وی افزود: هزینه ساخت این گلخانه چهار میلیارد تومان است که اشتغال‌زایی پنج نفر را به دنبال دارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با بیان اینکه کل پروژه ۱۵ هکتار است، عنوان کرد: از این میزان ١٣ هکتار به سیستم های نوین آبیاری تجهیز می شود و به ازای هر یک هکتار در این مجتمع یازده میلیون تومان سهم دولت است.

دکتر حسنی مقدم گفت: طرح شاخص این مجتمع احداث پروژه دام طبقاتی است که برای اولین بار در کشور در زمینی به مساحت یک هکتار در چهار طبقه احداث می‌شود.

وی بیان کرد: اعتبار لازم برای این پروژه ۶۵ میلیارد تومان است، در صورت تکمیل این پروژه ۵۰ نفر مشغول به کار می‌شوند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان تصریح کرد: احداث کارخانه خوراک دام در این مجتمع هم از دیگر طرح‌هایی است که در حال دریافت مجوز و پروانه تاسیس آن هستیم.

دکتر حسنی مقدم در پایان گفت این مجتمع در پی راه اندازی ستاد سرمایه گذاری و استفاده از سرمایه سرمایه گذاران بخش خصوصی کلنگ زنی شده است و در تسهیل کردن اعطای مجوزها نهایت مساعدت با سرمایه گذاران بعمل آمده است.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید