گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۲:۵۵ :: ۱۳۹۹/۰۲/۰۱
اختصاص پنج میلیارد ریال کمک مومنانه به خانواده های زندانیان لرستانی

در نشست ستاد هماهنگی استانی زندانهای لرستان ؛ شرایط و چگونگی اعطاء اعتیار چهارمیلیارد و هشتصد میلیون ریالی کمک مؤمنانه مقام معظم رهبری به خانواده زندانیان نیازمند استان تشریح شد .

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، عبدالمجید کشوری در همین رابطه گفت : در اقدامی مبارک از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در خصوص حمایت از اقشار ضعیف جامعه ، اعتباری بالغ بر چهارمیلیارد و هشتصد میلیون ریال به خانواده های زندانیان نیازمند استان اختصاص یافت .

مدیرکل زندان های لرستان اظهار داشت : این اعتبار که در قالب کارتهای بانکی دومیلیون ریالی طراحی شده ، تا ماه مبارک رمضان بصورت حضوری به خانواده های زندانیان نیازمند تقدیم خواهد شد .

عضو شورای قضایی استان خاطرنشان کرد : عزم جدی مسئولین عالی قضایی و سازمان زندانها در اجرای اوامر مقام معظم رهبری مبنی بر اقدام فوری به منظور بهبود وضعیت معیشتی خانواده های زندانیان نیازمند ، نشان از رویکرد اسلامی و انسانی و توجه به جایگاه ویژه افراد در نزد نظام اسلامی ما دارد .

کشوری اضافه کرد : تکریم زندانیان و نگاه سرشار از رأفت اسلامی به خانواده او ، اهمیت و جایگاه مقوله حقوق شهروندی و کرامت همه اقشار مختلف جامعه را در نزد مسئولین کشور بیان می کند .

مدیرکل زندانهای لرستان با بیان اینکه بیش از یکهزار و هفتصد خانواده زندانی نیازمند مشمول این طرح می شوند بیان داشت: در راستای لبیک به اوامر مقام معظم رهبری در خصوص حمایت معیشتی ازخانواده های زندانیان نیازمند ، گروههایی متشکل از این مدیریت ، معاونین ، مسئولین ستادی ، مددکاران و جمعی از دیگر همکاران با حضور در منازل خانواده های زندانیان نیازمند استان ، ضمن تکریم ایشان ؛ نسبت به اهداء و ابلاغ این کمکهای مؤمنانه اقدام خواهند کرد .

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید