استاندار لرستان:
تاریخ: ۱۲:۲۳ :: ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
ادارات و دستگاه های اجرایی دولتی در این هفته تعطیل هستند

استاندار لرستان گفت: براساس تصمیم ستاد ملی مدیریت کرونا، ادارات و دستگاه های اجرایی دولتی در شهرهای قرمز در این هفته تعطیل هستند.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، رئیس ستاد مدیریت بیماری کرونای استان گفت: بر اساس تصمیم ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، به منظور کاهش فشار بیماری و کنترل شیوع آن، تمامی ادارات در مناطق قرمز استان به تبع این تصمیم در این هفته تعطیل هستند.

استاندار لرستان تصریح کرد: دو استثنا در این رابطه وجود دارد، اول دستگاه‌های خدمات‌رسان و متولی امور ضروری مانند بانک ها، اورژانس و مراکز درمانی و بهداشتی ؛اتفافات آب و برق و گاز و دوم با توجه به احتمال وقوع سیل در روز های شنبه و یکشنبه آتی، دستگاه‌های اجرایی مرتبط با سیل مانند راهداری، هلال احمر و امثال آنها نیز از این تصمیم مستثنی بوده و نحوه حضور کارکنان در اختیار مدیر بوده و فعالیت آنها متناسب با آمادگی با مقابله ادامه خواهد داشت .

دکتر خادمی با اشاره به اینکه اصل بر تعطیلی تمام ادارات در مناطق قرمز است، اظهار داشت: با توجه به این مصوبه، مدیران دستگاه های اجرایی با در نظر گرفتن نوع خدمات ضروری کارکنان، برای حضور آنان در محل کار تصمیم گیری نمایند .

وی همچنین تصریح کرد: دستگاه های اجرایی با لحاظ احتمال وقوع سیل در روزهای شنبه و یکشنبه آتی، ضمن برنامه‌ریزی برای حضور کارکنان، آمادگی لازم برای مواجهه با بحران احتمالی را نیز داشته باشند .

گفتنی ست: بر مبنای این خبر از ابتدای شیوع کرونا تا چهارم آذر ابتلای قطعی ۵۴ هزار و ۶۷۲شهروند لرستانی به ویروس کرونا و مرگ یکهزار و ۱۱۱ آنان تایید شده بود.

در حال حاضر وضعیت شیوع کرونا در بروجرد، خرم آباد و سلسله قرمز، چگنی زرد و مابقی شهرستان های ۱۱ گانه لرستان نارنجی است.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید