گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۳:۲۴ :: ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
ادارات و سازمان‌ها ملزم به بهینه نمودن سیستم های گرمایشی هستند

مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان از پی گیری اجرای مصوبه دولت برای صرفه جویی و کنترل مصرف گاز طبیعی در سازمان های دولتی استان با هدف مدیریت مصرف بهینه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، کرم گودرزی، مدیر عامل شرکت گاز استان با اعلام این خبرگفت: از ابتدای آذرماه سال جاری بازرسان شرکت گاز استان با مراجعه منظم به ادارات، سازمان ها و نهادهای دولتی به پایش و کنترل دمای مصرف گاز طبیعی این اماکن پرداخته و در صورت رعایت نکردن الگوی مصرف بهینه یا دمای رفاه (دمای ۱۸ تا ۲۱ درجه سانتیگراد) ، از سرویس خارج ننمودند سیستم های گرمایشی خارج از وقت اداری و تعطیلات ، عدم استاندارد سازی موتورخانه ها ، در مرحله اول اخطار کتبی و در مراحل بعدی اقدام قانونی انجام خواهند داد.

وی بیان کرد: : ۱۴۹۳ مورد بازدید از ادارات و اماکن دولتی به عمل آمده که از این تعداد ۱۲۹ مورد اخطار و گاز ۵ اداره نیز به علت عدم رعایت الگوی مصرف منطبق بر بخشنامه قطع گردید .

گودرزی افزود : ادارات و سازمان ها ملزم به رعایت کردن دمای رفاه و بهینه نمودن سیستم های گرمایشی خود می باشند و نسبت به روشن کردن سیستم گرمایش یک ساعت قبل از شروع به کار اداره و خاموش کردن آن یک ساعت قبل از اتمام ساعت اداری اقدام نمایند .

گودرزی ادامه داد : با ورود به فصول سرد سال و افزایش مصرف گاز طبیعی در چند ماه آینده؛ رعایت الگوی مصرف بهینه و صرفه جویی بسیار حائز اهمیت است و از کلیه مشترکین گرامی گاز طبیعی در استان خواست تا با رعایت الگوی مصرف بهینه شرکت گاز استان را در ارائه خدمات گازرسانی بیش از پیش همراهی کنند .

گودرزی در پایان گفت : هماهنگی خوب و موثری با صدا و سیما ، جراید محلی و … در راستای اطلاع رسانی و فرهنگ سازی مصرف بهینه انجام و در گزارش های متعدد خبری صدا و سیما ، جراید ، تبلیغات میدانی و فضای مجازی اطلاع رسانی های خوب و موثری انجام شده است.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید