مسئول بسیج رسانه لرستان:
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۲۱:۵۴ :: ۱۳۹۹/۰۲/۰۱
اداره اوقاف لرستان براي حمايت از خبرنگاران وقف رسانه ای انجام دهد

رضا مریدی اصل گفت: پیشنهاد می‌شود اداره کل اوقاف و امور خیریه استان برای حمایت از خبرنگاران، وقف رسانه‌ای را انجام دهد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، رضا مریدی اصل در گفت وگو با سفیرافلاک  با اشاره به اینکه مسئولین در عمل به رسانه‌ها کمک نمی کنند، اظهارداشت: خبرنگاران بایستي در زمینه های مختلفی همچون معیشتی، مالی، خدمات درمانی، بیمه ای و… حمایت شوند.

وي افزود: بیمه خبرنگاری مشکل اصلی خبرنگاران استان است که یک نهاد در این زمینه پیدا نمی شود که بیمه خبرنگاران را برعهده بگیرد.

مسئول بسیج رسانه لرستان بيان كرد: پیشنهاد می‌شود اداره کل اوقاف و امور خیریه استان برای حمایت از رسانه ها، وقف رسانه‌ای را انجام دهد.

 به گفته مريدي اصل اداره کل اوقاف لرستان می‌تواند یک درصدی از درآمد موقوفات خود را به اصحاب رسانه اختصاص دهد تا گره ای از مشکلات اصحاب رسانه اعم از معیشتی، خدمات‌درمانی، بیمه‌ای و… رفع شود و در زمینه وقف رسانه‌ای نقش بسزایی داشته باشد.

وی بیان کرد: حال که هیچ اداره‌ای در این زمینه به اصحاب رسانه استان لرستان کمک نمی‌کند، اداره اوقاف پای کار باشد تا تاثیرات رسانه ها را در ترویج مسائل دینی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی ببینیم.

مسئول بسیج رسانه لرستان تصریح کرد: باید از رسانه‌ها که در شرایط فعلی با کمترین امکانات به پوشش اخبار کرونایی پرداخته اند، تقدیر شود.

مريدي اصل اظهارداشت: رسانه‌ها پابه پای مدافعان سلامت و برای اطلاع رسانی عموم در خط مقدم حاضر می شوند و مطمئناً کار آنها ستودنیست و جای تقدیر دارد.

به گفته وی مسئولین بايستي به این باور برسند که اگر رسانه‌ها در کنار آنها باشند موفق خواهند شد و در راستای آن هم مسئولین باید رسانه‌ها را تقویت و برای رفع مشکلات آنها اقدام نمایند.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید