تاریخ: ۱۲:۳۳ :: ۱۳۹۸/۱۰/۰۷
ارائه چهار هزار خدمت مسکن به مددجویان کمیته امداد لرستان

مدیرکل کمیته امداد لرستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون چهار هزار خدمت مسکن درزمینهٔ ساخت و تعمیر به مددجویان این نهاد ارائه‌شده است.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، جاسم محمدی مدیرکل کمیته امداد لرستان با اشاره به‌ضرورت تأمین مسکن مناسب به‌عنوان مهم‌ترین نیاز خانواده‌های بی‌بضاعت افزود: شناسایی نیازسنجی وساخت مسکن مناسب با اولویت مناطق محروم و روستاها بر اساس تعداد عائله انجام می‌شود.

وی بابیان اینکه از ابتدای امسال با وقوع سیلاب بیش از ۴۶۰۰ واحد مسکونی مددجویان در استان آسیب دید گفت: عملیات تعمیر ۲۵۳۸ واحد آسیب‌دیده به اتمام رسید و بازسازی ۱۶۴۳ واحد شروع که تاکنون ۵۴۳ واحد آن به بهره‌برداری رسیده است.

مدیرکل کمیته امداد به سایر فعالیت‌های عمرانی و ساختمانی این نهاد اشاره کرد و افزود: علاوه بر بازسازی مسکن مددجویان سیل‌زده ۲۳۷ واحد مسکونی در مناطق شهری و روستایی استان خرید و احداث و بیش از ۶۷۰ واحد مسکونی تعمیر و بهسازی شده است.

محمدی فارسانی با تأکید بر اینکه طرح ساخت و خرید مسکن مددجویان شهری با اولویت زنان سرپرست خانوار فاقد مسکن اجراشده است گفت: اعتبارات تأمین مسکن نسبت به خانوارهای مستأجر به‌ویژه زنان سرپرست خانوار جوابگو نیست و به همین منظور کمیته امداد ماهیانه به بیش از سه هزار خانوار کمک‌هزینه اجاره مسکن پرداخت می‌نماید.

وی به ساخت و بهسازی سرویس‌های بهداشتی مناطق محروم اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۹۷ چشمه سرویس بهداشتی بااعتبار یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال احداث گردیده است.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید