تاریخ: ۱۶:۲۳ :: ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
از حق مردم نخواهم گذشت

امروز بدون هیچ دلیلی حق مردم و جوانان مظلوم خرم‌آباد در حال تضییع شدن است.

پایگاه خبری سنگ‌نوشته، یادداشت- در حالی که همه شواهد و قرائن نشان می‌دهد که صلاحیت اینجانب در شورای نگهبان تایید شده است، رقیب، به جای دفاع از حقوق مردم، تمام توانش را برای اعمال فشار بر شورای نگهبان به‌کار گرفته است تا از تایید صلاحیت بنده جلوگیری نماید.

اطمینان داشته باشید که مردم و جوانان این سرزمین تا پای جان بر سر احقاق حق خود پافشاری خواهند کرد و هرگز اجازه نخواهند داد خوابهای طولانی مدت رقیب برای این دیار، چهار سال دیگر ادامه داشته باشد.

از اعضاء محترم شورای نگهبان می‌خواهم به گزارشات واهی و بی‌اساس کسانی که خیر مردم را نمی‌خواهند توجه نفرمایید! و حق الناس را پاس بدارید!

مردم بدانند در ساعات اخیر منفعت‌طلبان بی درد از ترس میدان رقابت، در صدد برآمده‌اند علیرغم نظر مساعد مراجع و روحانیون معزز، نظر عادلانه شورای محترم نگهبان را برگردانند!

برخی که حضور خود درانتخابات مجلس را با نابودی و حذف دیگران امکانپذیر می دانند درتلاشند تا حقیقت را وارونه جلوه دهند و به قربانگاه بکشانند!

رقیب باید بداند که تلاش‌های پشت پرده‌اش را برملا و چهره واقعی‌اش را برای مردم نمایان خواهم کرد که چگونه سالیان سال، به هزار ترفند و فریب و نیرنگ سنگر دفاع از جوانانشان را به سخره گرفته است!!

بهزاد مومنی مقدم
دوازدهم بهمن ۹۸

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید