به مناسبت هفته بسیج:
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۷:۵۰ :: ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
از  بسیجیان نمونه کوی سازمانی لشکر ۸۴ پیاده لرستان  تجلیل شد

صبح امروز به مناسبت هفته بسیج از بسیجیان نمونه کوی سازمانی لشکر ۸۴ پیاده لرستان تجلیل شد .

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، در این مراسم امیر سرتیپ دوم مراد خوش کنار فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ پیاده لرستان ضمن عرض نبریک به مناسبت هفته بسیج طی سخنانی اظهار داشت: بسیج در نظام جمهوری اسلامی ایران یقینا از برکات و الطاف خداوند متعال است که بر ملت عزیز و شریف ایران ارزانی شد که در حوادث گوناگون پس از پیروزی انقلاب اسلامی خصوصاً جنگ تحمیلی بسیجیان قهرمان، با ایثار، خلوص، فداکاری و شهادت‌طلبی کشور و انقلاب اسلامی را بیمه کردند.
خوشکنار در ادامه گفت: بسیج همواره پشتوانه محکمی برای نظام و انقلاب اسلامی است، این نیروهای مردمی در همه ابعاد و امورات جامعه فعالیت دارند و دارای روحیه مسئولیت‌پذیری هستند.
وي با اشاره به اهميت و جايگاه ويژه بسيج در جامعه بر لزوم نهادينه شدن فرهنگ بسيجي در جامعه تاكيد و تصريح كرد: به منظور تحقق اهداف انقلاب نهادينه كردن فرهنگ بسيجي در بين آحاد جامعه، ضرورت دارد.
امیرخوشکناربا بيان اين كه مسئولان فرهنگي و جوانان بسیجی در نهادينه كردن فرهنگ بسيجي در جامعه نقش مهم و تاثير گذاري دارند، افزود: آشنا كردن جوانان و نوجوانان با تفكر بسيجي موجب رشد و تعالي كشور در عرصه هاي مختلف مي شود.
خوشکنار درپایان گفت: امروز بسیجیان بیش از هر زمان دیگری باید در تمام عرصه ها بخصوص عرصه‌های اقتصادی اجتماعی، فرهنگی، علمی، صنعتی و عمران و آبادانی تلاش وافری از خود نشان بدهند که اگر اینچنین باشد قطعا ما در تمامی کارها موفق خواهیم شد.
همچنین در پایان مراسم از تعدادی از بسیجیان نمونه کوی سازمانی با اهدا لوح تقدیر تجلیل شد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید