مدیرکل نوسازی مدارس لرستان؛
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۲:۱۹ :: ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
از ظرفیت همه دستگاه های اجرایی در طرح آجر به آجر استفاده شود

مهندس امیر غفوری نژاد از ظرفیت همه دستگاه های اجرایی و دولتی در طرح آجر به آجر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، امیر غفوری نژاد در جلسه ای که با حضور آقای دکتر نخعی مدیر کل آموزش و پرورش استان، رضوی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان و خرم آبادی معاونت مشارکت های مردمی برگزار شد،در راستای طرح آجر به آجر افزود: در این زمینه باید از ظرفیت همه دستگاه های اجرایی و دولتی استفاده شود.

وی بیان کرد: طرح آجر به آجر با هدف گسترش فرهنگ مشارکت مردمی و بسترسازی برای جلب کمک آحاد مردم در مدرسه‌سازی صورت می گیرد که باید بتوانیم از ظرفیت دستگاههای دولتی استفاده کنیم.

مدیرکل نوسازی و مدارس لرستان اظهار کرد: این طرح به منظور زمینه سازی برای مشارکت افراد خیر با هر سطح از توان مالی، در مدرسه‌سازی آغاز شده و در قالب آن آحاد جامعه با هر میزان درآمد و در هر سطح و طبقه‌ای می‌توانند حتی با اهدای هزینه خرید یک آجر، در مدرسه‌سازی سهیم شوند.

در ادامه این جلسه رضوی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز اظهار کرد: از فرصت های بدست آمده در جهت تحقق طرح آجر به آجر باید بخوبی استفاده و از خیرین تکریم و تجلیل شود.

دکتر نخعی مدیر کل آموزش و پرورش لرستان تصریح کرد: ضمن تشکر از فعالیتهای گسترده خیرین در استان این آمادگی را داریم که در جهت اجرای طرح آجر به آجر همکاری و با جمع آوری مبالغ خرد هم بتوانیم کارهای بزرگ را انجام دهیم.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید