مدیرکل استاندارد لرستان:
تاریخ: ۱۰:۵۶ :: ۱۴۰۲/۰۵/۱۸
استاندارد نبودن تمام زمین‌های بازی مطرح شد

مدیرکل استاندارد لرستان خبر داد: در جلسه‌ای که با حضور دادستان مرکز استان و شهرداری‌های برگزار شد، استاندارد نبودن تمام زمین‌های بازی مطرح شد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، وحید والی‌زاده مرادی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه زمین‌های بازی استان فاقد استاندارد لازم هستند، اظهار کرد: در جلسه‌ای که با حضور دادستان مرکز استان و شهرداری‌های برگزار شد، استاندارد نبودن تمام زمین‌های بازی مطرح شد.

وی بیان کرد: باید به این نکته هم توجه کنیم که شهربازی از زمین بازی جدا است، زمین‌های بازی متعلق به شهرداری است که به صورت رایگان در اختیار عموم قرار می‌گیرد.
مدیرکل استاندارد لرستان، گفت: پرونده ۵۵ جایگاه سوخت بنزین و گاز استان به کمیسیون ماده ۴۲ ارجاع داده شد و در شرف صدور رأی است.
والی زاده مرادی با اشاره به اینکه یکی از معضلاتی که باعث شده اداره استاندارد در انجام وظایف محوله با مشکل مواجه شود، کمبود نیرو است، بیان کرد: در حال حاضر ۶۴ کارشناس‌در اداره استاندارد مشغول فعالیت هستند، وجود ۲۴ کارشناس دیگر برای نظارت بر تولید، بازار و خدمات ضروری است.

کمبود منابع هم از دیگر چالش‌هایی است که وی بیان کرد و گفت: اداره استاندارد تنها ۵ خودرو دارد که از این تعداد هم ۳ خودرو فرسوده است.

مدیرکل استاندارد لرستان در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به اینکه سازمان ملی استاندارد در سال ۱۴۰۲ پنج استاندارد اجباری جدید را به وظایف خود اضافه کرد، افزود: خدمات پس از فروش خودرو، حوزه مهد کودک و پیش دبستانی‌ها، خانه‌های سالمندان و هتل‌های یک تا پنج ستاره به خدمات اداره استاندار اضافه شده است.

والی‌زاده مرادی بیان کرد: اضافه شدن این خدمات نقش مهمی در اعتماد مردم به ارائه خدمات دارد، اما نبود نیروی انسانی و کمبود مالی باعث شده در انجام وظایف خود نظارت کامل را نداشته باشیم.

وی خاطر نشان کرد: اداره‌کل استاندارد یک توان مضاعف برای انجام وظایف ذاتی خود می‌خواهد و این امکان‌پذیر نیست مگر اینکه سازمان برنامه‌ریزی نگاه ویژه‌ای داشته باشد.

مدیرکل استاندارد استان لرستان در پایان از اضافه شدن ۵ استاندارد اجباری جدید به وظایف سازمان ملی استاندارد خبر داد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید