گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۲۲:۰۶ :: ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
استقرار واحدهایی از یگان ویژه ناجا در زندانهای لرستان

مدیرکل زندانهای لرستان از استقرار واحدهایی از یگان ویژه ناجا در زندانهای استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ‌نوشته، عبدالمجید کشوری با اعلام این خبر اظهار داشت : در راستای عملیاتی نمودن مصوبات نشست مدیران کل زندانهای کشور و ریاست سازمان که از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد ، واحدهایی از یگان ویژه ناجا در زندانهای استان مستقر شدند .

وی افزود : تأمین امنیت زندانها ، زندانیان و همکاران بعنوان مهمترین اولویت سازمانی ؛ میتواند در تأمین امنیت کشور نقش اساسی ایفا کند .

عضو شورای قضایی استان ضمن اشاره به حوادث مشکوکی که در برخی زندانهای کشور به بهانه های بی اساسی همچون شیوع بیماری کرونا رخ داد تأکید کرد : بدون شک یکی از امن ترین اماکن متراکم انسانی کشور زندانها هستند چرا که همه امکانات سازمان از همان ایام ابتدایی شیوع ویروس کرونا در جهت ارتقاء سطح ایمنی بهداشتی و درمانی بکار گرفته شد .

این مقام مسئول قرنطینه چهارده روزه زندانیان جدیدالورود را نیز از دیگر اقدامات پیشگیرانه برشمرد و تصریح کرد : این اطمینان نیز داده می شود که تا پایان فرایند غلبه بر این بیماری ، برای حفظ سلامت افرادی که در زندانها حضور دارند ایثارگرانه تلاش خواهد شد .

مدیرکل زندانهای لرستان در ادامه از همکاریهای مجدانه مجموعه قضایی ، انتظامی و امنیتی استان در جهت بهبود وضعیت امنیتی زندانها و بازگرداندن زندانیان متواری تقدیر کرد .

لازم به ذکر است: خوشبختانه تاکنون در زندانهای لرستان هیچ مورد فوتی و حتی ابتلا به ویروس کرونا در میان زندانیان مشاهده نشده است .

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید