گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۰:۳۴ :: ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
اطفا حریق در منطقه کوماس

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان لرستان از اطفاء آتش در جنگل های منطقه کوماس بخش ویسیان شهرستان چگنی خبر داد. شیرزاد نجفی به یک فقره حریق در جنگل های منطقه کوماس بخش ویسیان از توابع شهرستان چگنی اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به بارندگی های خوب […]

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان لرستان از اطفاء آتش در جنگل های منطقه کوماس بخش ویسیان شهرستان چگنی خبر داد.

شیرزاد نجفی به یک فقره حریق در جنگل های منطقه کوماس بخش ویسیان از توابع شهرستان چگنی اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به بارندگی های خوب سال ۹۷ و اوایل ۹۸ ، این منطقه دارای پوشش انبوه گیاهان است که پس از حریق، سریعا اطفاء شد.

وی به حضور به موقع دیده بانان، مشارکت بی نظیر اهالی منطقه، حضور به موقع نیروهای منابع طبیعی گریزی زد و افزود: حریق در کوتاهترین زمان ممکن اطفاء شده و خوشبختانه کمترین آسیبی به جنگل ها وارد گردیده است.

نجفی فصل گرما، بالارفتن دمای هوا و بی احتیاطی انسان هایی که در طبیعت گردش می کنند را عامل اصلی آتش سوزی دانست و تصریح نمود: از تمامی مردم فهیم و طبیعت دوست استان تقاضا دارم که در مواقع حضور در جنگل و مراتع، از برافروختن هر گونه آتش خودداری نموده و ملاحظات حفاظتی را در این خصوص به عمل آورند.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان لرستان در پایان با یادآوری شماره تلفن رایگان ۱۵۰۴ از مردم خواست که در صورت مشاهده هر گونه آتش سوزی مراتب را به یگان امداد جنگل و مرتع اطلاع دهند.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید