گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۵:۲۲ :: ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
اعزام ۱۰۰ نفر مددکار و روانشناس به مناطق سیل زده

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، مدیرکل بهزیستی لرستان از اعزام ۱۰۰ نفر مددکار و روانشناس به مناطق سیل‌زده خبر داد. فاطمه زهرا توکلی اظهار کرد: بعد از وقوع سیل در برخی شهرستان‌های لرستان جلسات متعددی به‌منظور ارائه خدمات به جامعه هدف سیل‌زده بهزیستی برگزار شد. وی تصریح کرد: تیم واکنش سریع با حضور کلیه […]

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، مدیرکل بهزیستی لرستان از اعزام ۱۰۰ نفر مددکار و روانشناس به مناطق سیل‌زده خبر داد.

فاطمه زهرا توکلی اظهار کرد: بعد از وقوع سیل در برخی شهرستان‌های لرستان جلسات متعددی به‌منظور ارائه خدمات به جامعه هدف سیل‌زده بهزیستی برگزار شد.

وی تصریح کرد: تیم واکنش سریع با حضور کلیه معاونین، دبیر ستاد بحران، رئیس نیروی انسانی و کلیه اعضای ستاد بحران جهت سرعت بخشیدن به خدمات ارائه شونده در مناطق سیل‌زده به جامعه هدف سازمان تشکیل شد.

مدیرکل بهزیستی لرستان خاطرنشان کرد: هماهنگی با فرمانداران شهرستان‌ها و مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان به جهت تسریع در امر ارائه خدمات به جامعه هدف سیل‌زده در مناطق سیل‌زده انجام شد.

توکلی اضافه کرد: پرداخت سه ماه مستمری بین کلیه مددجویان سیل‌زده در استان، توزیع ۵۴۰ قلم وسایل زندگی، ۹۶۰۰ پک غذایی و بهداشتی در بین خانواده‌های سیل‌زده تحت حمایت بهزیستی لرستان با استفاده از ظرفیت NGO ها و اورژانس اجتماعی و توزیع ۳۰۰ عدد وسایل توان‌بخشی ازجمله خدمات ارائه شده است.

وی بیان کرد: همچنین خدمات دیگری مانند توزیع ۱۶۰۰ عدد از وسایل و ظروف آشپزخانه در بین مددجویان، توزیع یک هزار بسته موکت و توزیع یک هزار دست البسه در بین مددجویان انجام شده است.

مدیرکل بهزیستی لرستان ادامه داد: تیم‌های خدمات اورژانس‌های اجتماعی به تعداد ۱۰۰ مددکار و روانشناس به مناطق سیل‌زده اعزام شده که این تیم‌ها در قالب ۱۸۸ مأموریت و ۳۲ تیم ثابت خدمات ارائه کرده‌اند.

توکلی عنوان کرد: خدمات به ۴۳۵۶ نفر از افراد سیل‌زده در قالب تیم‌های اورژانس اجتماعی ارائه شده است.

به گفته وی، کمک در جهت شناسایی و توزیع بسته‌های حمایتی تهیه شده و رساندن به مددجویان در مناطق سیل‌زده خدمات ارائه‌شده است.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید