در نهمین روز از دهه مبارک فجر رقم خورد؛
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۲۱:۱۵ :: ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
افتتاحیه استودیو خبر پلیس با هدف اطلاع رسانی و آموزش همگانی

فرمانده انتظامی استان گفت: راه اندازی استودیو خبر پلیس با جهت گیری اطلاع رسانی، آموزش همگانی در راستای ارتقاء فرهنگ قانون پذیری و پیشگیری از جرم، کاری ضروری و ارزشمند است.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، سرداریحیی الهی در مراسم افتتاحیه استودیو خبر پلیس، در نهمین روز از دهه مبارک فجر ، و چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بیان داشت: با توجه به تغییرات سریعی که در عرصه های مختلف زندگی و به تبع آن در حوزه آسیب های اجتماعی با آن مواجه هستیم، اطلاع رسانی به موقع، ارائه آموزش در حوزه های مختلف که دانستنی های مورد نیاز جامعه را در ابعاد فردی، خانوادگی و اجتماعی ارتقاء دهد در کنار تبیین حقوق و تکالیف شهروندی می تواند به حفظ نظم و امنیت عمومی کمک کند.

وی با بیان اینکه فعال سازی استودیو خبر پلیس با جهت گیری اطلاع رسانی و آموزش همگانی در راستای ارتقاء قانون پذیری و پیشگیری اجتماعی کاری ضروری و بسیار ارزشمند است، از صدا و سیمای استان که در این زمینه با فرماندهی انتظامی همکاری داشته اند، تقدیر و تشکر کرد.

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به اینکه پلیس از مردم و برای مردم است و ما افتخار می کنیم در خدمت مردم عزیزمان هستیم، تصریح کرد: امیدوارم همکاری ما و صدا و سیما به نقطه ای برسد که به صورت بر خط بتوانیم اخبار مورد نیاز مردم را در ساعات مختلف شبانه روز به آنها منتقل کنیم.

سردار الهی با تاکید بر اینکه اعتماد مردمي، مهم‌ترين سرمايه اجتماعي پلیس در انجام موفقیت آمیز در طرح های مختلف انتظامی است، گفت:‌ مهم‌ترین عامل کاهش فاصله اجتماعی بین پلیس و مردم ، افزایش اعتماد و مشارکت اجتماعی آنها در حوزه نظم و امنیت توجه به مؤلفه‌های توانمندی و اقتدار پلیس است که این امر سبب تقویت جایگاه کارکنان انتظامی بین مردم می‌شود.

وی در پایان گفت: تلاش ما بر این است که با ابتکار عمل در حوزه های مختلف، آموزش و پیشگیری از وقوع جرم را مبنای برنامه های خود قرار دهیم.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید