گروه: خبر
تاریخ: ۲۰:۰۳ :: ۱۳۹۷/۰۴/۰۹
افتتاحیه زورخانه دانش آموزی آموزش و پرورش ناحیه ۲ خرم آباد

آیین افتتاحیه زورخانه دانش آموزی آموزش و پرورش ناحیه ۲ خرم آباد به مناسبت هفته دولت به همت معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش لرستان برگزار شد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان در آیین افتتاحیه زورخانه دانش آموزی آموزش و پرورش ناحیه ۲ خرم آباد که به مناسبت هفته دولت و به منظور مقابله با آسیب های اجتماعی و به همت معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش لرستان در مدرسه ابتدایی شهید محراب مرادی تاسیس شده است،حضور پیدا کرد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، خجسته پور معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان گفت: یکی از موضوعات آموزش و پرورش بحث مقابله با آسیب‌های اجتماعی است آنهم در برخی از محلات که شاید این تهدیدها جدی تر به نظر می رسد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان با اشاره به این که؛ برای مقابله با آسیب های اجتماعی و بحث اعتیاد بهترین راه پیشگیری است ، گفت: برای پیشگیری ما باید جایگزین مناسبی تعریف کنیم و چه جایگزینی بهتر از ورزش.

دکتر حبیب اله خجسته پور تصریح کرد اگر بتوانیم برنامه‌های ورزشی را بخوبی توسعه و گسترش دهیم می‌توانیم آن را به عنوان یک برنامه جایگزین در جامعه معرفی و به نوعی از آسیب های اجتماعی و خطراتی که نسل جوان و نوجوان ما را تهدید میکند ،پیشگیری کنیم.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری لرستان با ابراز خوشحالی از انتخاب رشته ورزش پهلوانی گفت گود زورخانه مکان مقدسی است زیرا در این مکان پهلوانان به مولا علی علیه السلام اقتدا می کنند.

وی ابراز امیدواری کرد: ظرفیتی که در این محله ایجاد شده است علاوه بر جذب دانش آموزان و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی بتواند محلی برای مراودات اجتماعی در سطح منطقه هم باشد و خیرین و پهلوانان و افراد نیکنام این محله بتوانند در این مکان مقدس دور هم جمع شوند. و این اقدام در جهت ترویج ورزش و مقابله با آسیب های اجتماعی و خصوصا اعتیاد مثمر ثمر واقع شود.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید