مدیر عامل موسسه سپنتا آوران آبادیس خبر داد:
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۲۱:۵۰ :: ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
افتتاح اولین موسسه حرفه ای ،تحصیلی و مهاجرتی در غرب کشور

موسسه سپنتا آوران آباد یس با کادری مجرب و تحصیل کرده سابقه ارائه خدمات بين و المللی و مهاجرتی در امور مهاجرت تحصيلی ،مهاجرت كاری،مهاجرت از طريق سرمايه گذاری و ثبت شركت در اروپا، آمريكا و كانادا توانسته خدمات بهينه و حرفه اي كه شايسته جامعه ايرانی باشد را ارائه دهد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، در حال حاضر، ارزیابی موسسات مهاجرتی برای دریافت مشاوره میان موسسات مهاجرتی متنوعی که در حال فعالیت می باشند، امری بسیار دشوار است. به طور کلی شش روش مهاجرتی عمده وجود دارد که شامل تولد، ازدواج، کار، تحصیل، سرمایه گذاری و پناهندگی می باشد که اقدام در جهت هر کدام یک از این روش ها مستلزم اطلاعات تخصصی و تجربه کاری کافی است که مهم ترین نکته جهت انتخاب موسسه مهاجرتی درکشور همین موضوع می باشد. از آن جهت که شهر های خرم آباد، تهران، بندر عباس ،شیراز ،کرمان و .. از شهرهای پرجمعیت و پر تقاضا برای مهاجرت می باشد فعالیت موسسات تحصیلی و مهاجرتی در زمینه های فوق نیز به تبع آن بالا می باشد؛ در نتیجه نباید اهمیت موضوع اعتبار موسسه تحصیلی و مهاجرتی معتبر از میان این موسسات را دست کم گرفت.
با توجه به هدفی که افراد از اقدام برای کشورهای مختلف دارند، آینده خود و چه بسا آینده خانواده خود را تحت تاثیر قرار می دهند و موقعیت کاری یا تحصیلی و حتی سرمایه گذاری متفاوتی را تجربه خواهند کرد. نکات بسیار مهم جهت تحلیل موسسه مهاجرتی در لرستان ، نوع خدمات موسسه مهاجرتی ، سطح علمی مشاورین ارشد، ارتباط موسسه مهاجرتی با وکلای بین المللی، سابقه کاری موسسه مهاجرتی و میزان موفقیت در زمینه اخذ ویزاهای تحصیلی و کاری و سرمایه گذاری می باشد.
و موسسه موسسه سپنتا آوران آبادیس با کادری مجرب و تحصیل کرده همه شرایط فوق را برای ارایه خدمات مطلوب دارد .
موسسه سپنتا آوران آبادیس با ثبت مجوز رسمی اولین موسسه مهاجرتی در استان لرستان و کرمان و دارای شعب تهران ،شیراز، بم،جیرفت است .
سعید رستمی مدیر عامل موسسه سپنتا آوران آبادیس در گفتگو اختصاصی با خبرنگار ما گفت : این موسسه با هدف کمک به همشهریان عزیزی که قصد تحصیل در رشته دلخواه خود در دانشگاههای معتبر و مورد تایید وزارت بهداشت و درمان و وزارت علوم و فناوری در خارج از کشور را دارند افتتاح شده و قرار داد رسمی و مستقیم با کالج های معتبرسراسر دنیا با امکانات ویژه را دارد.
وی افزود :در گذشته مرسوم بود هرشخصی که قصد تحصیل در کشور دیگر دنیا را داشته و ساکن استان محروم ولی مستعد لرستان بوده با مشقت های فراوان ،اعم از فاصله زیاد با شهر تهران ، نبود اطمینان خاطر ، عدم انجام به موقع امورات تحصیلی ، و فریب خوردن آنها با وعده های موسسه های منفعت طلب و غیر مجاز دست و پنجه نرم کرده و متحمل خسارات مالی و معنوی فراوانی می شدند .
مدیر عامل موسسه سپنتا آوران آبادیس افزود : اکنون به حول قوه الهی با افتتاح شعبات این موسسه که هدفی جز خدمت صادقانه به جوانان آینده دار در سراسر کشور ندارد از جمله در استان های لرستان و کرمان اولین موسسات مهاجرتی افتتاح و این رنج ها را از سر مردم نجیب این استان ها کم کرده ایم .
وی افزود :موسسه سپنتا آوران اولین موسسه در کشور بوده که با بیش از ۵شعبه فعال(لرستان کرمان شیراز بندر عباس جیرفت بم ) و در حال تاسیس که یک سال خدمات در کشور مقصد را به متقاضیان به شکل مطلوب و کاملا قانونی ارایه داده از این حیث حائز اهمیت است که با یک جمع بندی و تحقیقات میدانی بعضی از موسسات در سطح کشور حتی در بدو ورود فرد به کشور مقصد در فرودگاه حاضر به انجام وظیفه نبودند و مسئولیتشان را انجام نداده و فرد با مشکلات عدیده در کشور های بیگانه مواجه می شد .
رستمی ادامه داد: حال آن فرد با کوله باری از دلتنگی و پریشانی و بلا تکلیفی در فرودگاه که باید استوار باشد و تمام کارهایش را خودش انجام دهد سرگردان و حیران در کشور بیگانه سرگردان و تنها می ماند .
وی افزود :موسسه مهاجرتی سپنتا آوران آبادیس به عنوان خادم مردم عزیز لرستان در شعبه خرم آباد و دیگر شعب در سراسر کشور خواهد بود . نکته حائز اهمیت دیگر اینکه کارکنان موسسه اغلب در اروپا شاغل بوده و تضمین کامل در ارایه خدمات تحصیلی و مهاجرتی بدون کوچکترین مشکلی وظیفه خود دانسته و این پکیج که شامل : مشاوره و راهنمایی فرد برای انتخاب بهترین گزینه متناسب با شرایط خود انعقاد قرارداد رسمی با اشخاص حقیقی و حقوقی، انجام تمامی ترجمه مدارک افراد انجام پذیرش در دانشگاه مورد نظر و رشته مورد نظر ، انجام دعوتنامه متقاضی برای ورود به دانشگاه پذیرش شده ،انجام تمامی مراحل ویزا ،گرفتن بلیط برای کشور مقصد ،بدرقه افراد در بدو ورود به کشور مورد نظر ارائه تمامی خدمات در کشور مقصد اعم از بیمه فرد ، آشنا کردن فرد با فرهنگ کشور جدید ، بازدید از مراکز گردشگری و مورد نیاز فرد ، راه و روش زندگی در کشور مقصد ،اسکان فرد و….که برای اولین بار در ایران مدت یکسال در خدمت فرد متقاضی خواهد بود و قاعدتا فرد متقاضی ،بر عهده موسسه سپنتا آوزان آبادیس آماده ارائه تمامی خدمات به مردم شریف و عزیز لرستان بوده و امیدوار است بتواند گام هایی محکم در راستای کمک به همشهریان و هم میهنان عزیز برداشته و باعث رسیدن افراد به آرزوهای خود و تکمیل پازل زندگیشان بشویم .
مدیریت و کارکنان سراسر شعب سراسر کشور با افراد مجرب و متخصص آمادگی کامل برای کمک به هم میهنان عزیز را دارند.
گفتنی است مدیریت موسسه سپنتا آوران آبادیس در استان لرستان بر عهده سعید رستمی در استان کرمان با دکتر محمدرضا ایوبی پور و در استان تهران بر عهده مهندس علی سپهوند و در استان هرمزگان بر عهده بیتا شهداد نژاد و در استان فارس دکتر شهریار سپهوند است.
اعضای هیات مدیره موسسه سپنتا آوران آبادیس مدیر عامل : حاج سعید رستمی ، رئیس هیئت مدیره : علی سپهوند ،نائب رئیس هیئت مدیره:حسن سپهوند ،عضو هیئت مدیره : محمدرضا ایوبی پور خواهند بود .

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید