رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر کشور در سفر به لرستان خبر داد:
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۴:۴۰ :: ۱۴۰۰/۰۱/۰۸
افتتاح دو خانه جدید هلال در لرستان/ توزیع ۲۰ هزار بسته معیشتی به مناسبت ماه‌مبارک‌رمضان

دکتر محمد نصیری رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر کشور در سفر امروزش به استان لرستان خبر داد: همزمان با نوروز ۱۴۰۰ دو خانه هلال در شهرستانهای کوهدشت و چگنی افتتاح و نیز به مناسبت ورود به ماه مبارک رمضان، ۲۰ هزار بسته معیشتی در سطح استان توزیع خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ‌نوشته، رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور سال ۱۴۰۰ را سال افزایش و ارتقاء خدمات کیفی خانه‌های هلال در سراسر کشور عنوان کرد و گفت: سال گذشته با رویکرد توسعه کمی تعداد ۵ هزار خانه هلال در کل کشور افتتاح شد که از این تعداد ١۵٠ خانه هلال سهم استان لرستان بود و امروز نیز دو خانه در شهرستانهای کوهدشت و چگنی افتتاح خواهد شد.

دکتر محمد نصیری با اشاره به اینکه خانه‌های هلال با عنوان هلال احمر کوچک مشغول به ارائه خدمات هلال احمر، امدادو نجات، آموزش ، داوطلبان و جوانان با ساختار داوطلبانه هستند، افزود: با توجه به محرومیت استان لرستان و تکرار حوادث طبیعی در این استان توسعه خانه‌های هلال در این استان جز اولویت‌های کاری ما است.

دکتر نصیری در خصوص توزیع بسته‌های غذایی کمک معیشتی نیز ابراز داشت: هر ساله به مناسبت‌های عید نوروز و ماه مبارک رمضان جمعیت هلال احمر کشور در سراسر کشور اقدام به توزیع پک غذایی نموده است که در سال گذشته با توجه به تحریم‌ها و بیماری کرونا طی سه مرحله توزیع این دسته اقلام انجام شد.

وی با بیان اینکه سال گذشته در مجموع ۴۰۰ هزار سبد غذایی توزیع شد، تاکید کرد: در سال ۱۴۰۰ نیز از محل کمکهای مردمی توزیع سبدهای غذایی خواهیم داشت و ان شالله برای ماه مبارک رمضان در مرحله اول حدود ۲۰ هزارسبد غذایی توزیع خواهد شد.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور ادامه داد: با توجه به سختی زندگی معیشتی مردم و بحران کرونا ان‌شالله توزیع این بسته اقلام ادامه خواهد شد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید