در نهمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر رقم خورد؛
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۸:۵۳ :: ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
افتتاح سالن ورزشی بخش سپیددشت

در نهمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر سالن ورزشی بخش سپیددشت شهرستان خرم آباد مزین به نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، با حضور دکتر زینی وند مدیر کل آموزش و پرورش استان ، مهندس بهاروند معاونت اجرایی و نظارت نوسازی مدارس لرستان ، حجت الاسلام و المسلمین حافظی امام جمعه سپیددشت ، محمدی مدیر آموزش و پرورش منطقه وتنی چند از مسئولین استانی ، سالن ورزشی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بخش سپیددشت به بهره برداری برسد .

در این مراسم محمدی مدیر آموزش و پرورش منطقه سپیددشت با قدر دانی از زحمات اداره کل نوسازی مدارس اظهار داشت: با تلاش و پیگیری مهندس حیدری مدیر نوسازی مدارس موفق شدیم با همکاری و کمک سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ۷ مدرسه پیش ساخته را با بالگرد به دورترین و صعب العبورترین مناطق انتقال دهیم.

وی در ادامه گفت: با همت تیم مدیریتی نوسازی مدارس ، در حال حاظر ، بخش سپددشت از لحاظ فضاهای آموزشی وضعیت بسیار مناسب تری را نسبت به سابق داراست .

در ادامه این مراسم دکتر زینی وند ضمن تبریک ایام الله دهه ی فجر اظهار داشت: با همکاری و مساعدت نوسازی مدارس کشور و استان به مدیریت مهندس حیدری ، بحران سیل تبدیل به فرصت شد و شاهد رشد فوق العاده اعتبارات ملی ، استانی و خیرین بودیم به نحویکه اعتبارات سال جاری در بخش ملی ۱۱۰ میلیارد تومان ، دربخش استانی ۱۱۳ میلیارد تومان و کمک خیرین مدرسه ساز بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان بوده است که ثمره ی آن ، انقلابی است که در بحث ساخت ، توسعه و تجهیز مدارس استان با مدیریت مدبرانه اداره کل نوسازی مدارس شاهد آن هستیم .

در ادامه این مراسم مهندس بهاروند معاونت اجرایی و نظارت نوسازی مدارس استان ضمن پاسداشت مقام والای شهدا بالخص سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت:
عملکرد نوسازی مدارس در پساسیل نسبت به سایر دستگاه های اجرایی کم نظیر بوده است
و ما توانستیم ۳۱۰ مدرسه با ۱۷۵۵ کلاس درس آسیب دیده از سیل را تعمیر کنیم به نحویکه شروع سال تحصیلی ۹۸ با کمترین مشکل ممکن ، آغاز گردید.

وی گفت: ساخت ۱۱۳ مدرسه تخریب شده ازسیل را برای ساخت مجدد در دستور کار قرار دادیم که با تلاش های شبانه روزی از ابتدای سال تحصیلی تا کنون ۷۰ مدرسه تحویل آموزش و پرورش شده است و مابقی مدارس هم تا ابتدای سال تحصیلی ۹۹ ساخته خواهند شد.

شایان ذکر است ، این واحد تربیتی ورزشی با یک هزار و ۱۲۲ متر مربع زیربنا و با سرمایه گزاری ۱ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان ساخته شده است .

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید