تاریخ: ۱۰:۴۶ :: ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
افتتاح سایت تلفن همراه اسلام آباد شهرستان بروجرد

سایت تلفن همراه اسلام آباد شهرستان بروجرد با اعتباری بالغ بر بیست میلیارد ریال افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت .

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، سایت تلفن همراه اسلام آباد شهرستان بروجرد با حضور دکتر فاطمه مقصودی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی ، گودرزیان فرماندار، مهندس قاسمی مدیر مخابرات منطقه لرستان ، مهندس حاتمی مدیریت مخابرات بروجرد و جمعی از کارکنان مخابرات افتتاح شد .

در این مراسم مهندس قاسمی مدیر مخابرات منطقه لرستان گفت : در سالجاری طبق برنامه توسعه ارتباطات در استان ، ۶۰ سایت تلفن همراه در استان احداث خواهد شد که تاکنون تجهیزات سی سایت وارد استان شده است و این سایتها در شهرها و روستاهای استان نصب و راه اندازی خواهند شد .

وی عنوان کرد: جهت راه انداری این سایت اعتباری بالغ بر بیست میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت مخابرات ایران هزینه شده است .

وی افزود : متاسفانه جهت راه اندازی سایتها در شهرستان بروجرد مشکل معارض داریم و از نمایندگان و فرماندار محترم این شهرستان تقاضامندیم که در راستای اجرای این پروژه ها ، مخابرات منطقه لرستان را یاری نمایند .

مدیر مخابرات منطقه لرستان با اشاره به اینکه وجود سایت مخابرات در محل هیچ گونه مشکلی برای ساکنین ایجاد نمی کند و مضرات آن به مراتب کمتر از گوشی تلفن همراهی ست که در طول شبانه روز کنار ماست، اذعان داشت: در مرکز مخابراتی که بنده و همکارانم در طول روز هشت ساعت مشغول کار اداری هستیم، یک سایت وجود دارد اما هیچگونه مشکل و خطری متوجه ما نشده است لذا از شهروندان و معارضین محل تقاضا داریم نسبت به احداث سایت ممانعت نکنند که این کار موجب عدم توسعه استان و نیز فرار سرمایه های عظیم ارتباطی از استان خواهد شد.

وی در پایان از زحمات همکاران در جهت اجرای این پروژه تقدیر و تشکر نمود.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید