گروه: خبر
تاریخ: ۱۳:۵۲ :: ۱۳۹۷/۰۶/۰۸
افتتاح طرحهای دامپروری همزمان با هفته دولت در شهرستان کوهدشت

همزمان با هفته دولت طرح دام ۱۵۰راسی آقای نجم الدین آزاد بخت با سرمایه گذاری ۱۵۰۰ میلیون ریال به نمایندگی از ۵۰ طرح در شهرستان کوهدشت. با حضور فرماندار ،امام جمعه ومدیرجهاد کشاورزی ،جمعی از مسئولین شهرستانی ،کارشناسان مدیریت جهاد کشاورزی وادارت تابعه شهرستان افتتاح گردید.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، دکتر امیری مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ضمن خوشامد گویی وتبریک هفته دولت به حاضرین در این مراسم گفت : تعداد ۵۰ طرح با تسهیلات ۳۸۳۰۰ میلون ریال که سهم متقاضی ۹۵۷۵ میلیون ریال بوده کل سرمایه گذاری انجام شده ۴۷۷۸۵ میلیون ریال می باشد.

اشتغال مستقیم ۱۰۰ نفر و میزان گوشت قرمز تولیدی ۵۰۰ تن می باشد و محل اعتبار اشتغال فراگیر ودر سال ۱۳۹۶ پرداخت تسهیلات صورت گرفته است.

مهندس رستمی مسئول امور دام شهرستان افزود: تمام تلاش ما بر این است که بتوانیم با همکاری و مشارکت همدیگر برای اتمام پروژه‌های منطقه گام برداریم و شاهد توسعه روزافزون و دستیابی به رشد و آبادانی باشیم چرا که این مسئله برای ما از اهمیت بسزایی برخوردار است تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در راستای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دست یابیم.

امام جمعه شهرستان نیزدر این مراسم ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد وخاطره شهیدان بویژه شهیدان رجایی وباهنر اظهار داشت: خوشبختانه در این هفته شاهد افتتاح پروژه ها در حوزه های مختلف بخش کشاورزی بوده ایم ومی بایست تلاش کنیم که روز به روز خدماتی بهتری در راستای اقتصاد مقاومتی ارائه دهیم.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید