به همت بانک مسکن استان لرستان رقم خورد:
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۳:۴۰ :: ۱۳۹۸/۰۷/۲۱
افتتاح مدرسه ۶ کلاسه شهدای  بانک مسکن در الیگودرز

مدرسه ۶ کلاسه شهدای بانک مسکن با مشارکت بانک مسکن لرستان و اداره کل نوسازی مدارس استان در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۲۳۰ متر مربع و با زیر بنای آموزشی ۹۳۵ متر با سرمایه گذاری ۱۰ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان در سایت مسکن مهر شهرستان الیگودرز افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، با حضور مهندس رضوی ریاست مجمع خیرین مدرسه ساز استان ، رضا صادقی اقدم ریاست اداره کل امور مدیریتهای شعب بانک مسکن ، مهدی احمدی رباست اداره کل روابط عمومی بانک مسکن کشور ، مرتضی دهداری زاده مدیر بانک مسکن استان لرستان ، مهندس بهاروند معاونت اجرایی نوسازی مدارس استان ، خرم آبادی معاونت مشارکتهای مردمی نوسازی مدارس استان و مهندس شمس مسئول نمایندگی نوسازی مدارس در شهرستانهای ازنا و الیگودرز ، مدرسه ۶ کلاسه شهدای بانک مسکن در سایت مسکن مهر الیگودرز افتتاح شد .

مهندس بهاروند معاونت اجرایی نوسازی مدارس استان لرستان در این مراسم گفت : ساخت مدارس در اقصی نقاط استان لرستان با هدف توازن فضاهای آموزشی و به تبع آن ایجاد عدالت آموزشی از اهداف اساسی سازمان نوسازی مدارس کشور است و با تلاش های مستمر و شبانه روزی کارکنان نوسازی مدارس شاهد افتتاح مدارس مستحکم ، زیبا و ایمن در جای جای استان عزیزمان هستیم.

بهاروند ادامه داد: کمبودها و نارسایی های زیادی از قبل در بحث فضاهای آموزشی برای ما مانده است که تیم مدیریتی نوسازی مدارس و کارکنان این اداره خدوم تمام هم و غم خود را برای رفع این تنگنا بکار بسته است و نمونه آن افتتاح ۳۱ پروژه با ۱۲۲ کلاس در ابتدای مهر و ایمن سازی سیستم های گرمایشی ۲ هزار و ۸۸۱ کلاس درس است .

مهندس رضوی ریاست مجمع خیرین مدرسه ساز استان در ادامه این مراسم اظهار داشت: اداره کل نوسازی مدارس با تعمیر یک هزار ۷۷۶ کلاس درس سیل زده و ساخت دو مدرسه بزرگ و زیبا در شهرستان پلدختر و بخش معمولان ، کاری کرد کارستان و یک رکورد به یادماندنی از خود بجا گذاشت.

وی افزود: این واحد آموزشی که با مشارکت بانک مسکن امروز شاهد افتتاح آن هستیم ، پانزدهمین مدرسه ای است که توسط این بانک در استان ساخته شده است .

همچنین صادقی اقدم در این مراسم ضمن ارائه گزارشی مبسوط از اقدامات این بانک در مناطق سیل زده اظهار داشت: علاوه بر این واحد آموزشی ساخت ۴ مدرسه دیگر توسط بانک مسکن در دست اجرا است و ان شا الله در اسرع وقت در اختیار دانش آموزان قرار خواهند گرفت.

لازم به ذکر است: در ادامه این مراسم ، کیف و لوازم التحریر دربین دانش آموزان توزیع شد

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید