گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۸:۳۶ :: ۱۳۹۷/۱۱/۱۵
افتتاح پایگاه امداد و نجات بین جاده ای هلال احمر در کوهدشت

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، پایگاه امداد و نجات جاده ای بین جاده ای گراب به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به حضور امام جمعه ،فرماندار ، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان،مشاور مدیر عامل، معاونت امداد ونجات ، رئیس اداره حراست ،مدیر روابط عمومی و سرپرست جمعیت هلال […]

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، پایگاه امداد و نجات جاده ای بین جاده ای گراب به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به حضور امام جمعه ،فرماندار ، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان،مشاور مدیر عامل، معاونت امداد ونجات ، رئیس اداره حراست ،مدیر روابط عمومی و سرپرست جمعیت هلال احمرشهرستان به بهره برداری رسید .
 
این پست موقت امداد و نجات بین جاده ای با مساحت ۲۵۰ متر مربع در ۴۰ کیلومتری غرب شهرستان کوهدشت صبح امروز افتتاح گردید.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر لرستان در این راستا گفت ؛ باتوجه به تردد وسایل نقلیه سبک ، نیمه سنگین و سنگین شهر گراب ،بخشهای کوهنانی ، طرهان و همچنین وجود۹۶روستا تصمیم به احداث این پایگاه جاده ای گرفته شد .

وی با تاکید بر ضرورت ترویج و گسترش فعالیت های امدادی در جامعه به ویژه مشارکت جویی از گروه سنی جوان و نوجوانان گفت ؛ باید با رویکرد توسعه گرایانه در جهت خدمات رسانی به مردم گام برداشت.

امرایی معاونت امداد ونجات لرستان نیز در ادامه خاطر نشان کرد ؛ ساختمان این پست موقت امداد و نجات بین جاده ای به همت خیرین مردم شهر گراب احداث شده و تعداد یک دستگاه آمبولانس با تجهیزات کامل نیز در اختیار این پایگاه در جهت ارائه خدمات امدادی به عموم مردم قرار گرفته است .

لازم به ذکر است که با تلاش های شبانه روزی مدیر عامل جمعیت هلال احمر لرستان و پیگیری های دلسوزانه نماینده مردم کوهدشت و رومشگان احداث این پایگاه جاده ای محقق گردید .

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید