گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۲:۲۰ :: ۱۴۰۱/۰۱/۱۸
افزایش ۸۳ درصدی تماس‌های مردمی با فوریت های پلیسی ۱۱۰ در لرستان

فرمانده انتظامی استان از افزایش ۸۳ درصدی تماس های مردمی با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ در ایام نوروز امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل در لرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، سردار بحیی الهی با بیان اینکه سطح اعتماد مردم به خادمان خود در مجموعه انتظامی استان افزایش یافته است، بیان داشت: این اعتماد بعنوان یک سرمایه اجتماعی برای ما مهم و نشان از اعتماد مردم به خادمان خود در مجموعه پلیس است.

وی افزود: از ابتدای طرح نوروزی که از ۲۷ اسفندماه سال قبل شروع و تا ۱۳ فروردین ماه امسال ادامه داشت، شهروندان و مسافران نوروزی تعداد ۴۷ هزار و ۳۶۸ تماس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ در سطح استان داشته اند.

فرمانده انتظامی استان، گفت: از این تعداد تماس، ۱۶ هزار ۶۱۲ تماس منجر به عملیات بوده، ۲۹ هزار و ۸۰۵ مورد راهنمائی و اخذ مشاوره از پلیس و ۹۵۱ مورد تماس غیر قابل رسیدگی بوده است.

این مقام انتظامی لرستان، با بیان اینکه مردم عزیز در این مدت، نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۸۳ درصد بیشتر با این مرکز تماس داشته اند، خاطر نشان کرد: این افزایش تماس و اخد مشاوره و کمک از پلیس را نشانه اعتماد مردم دانست.

سردارالهی در پایان ضمن تقدیر از تعامل و همکاری مردم با پلیس، گفت: عملکرد خوب پلیس در بحث پاسخگویی و ارائه خدمت مطلوب موجب افزایش و اعتماد عمومی به پلیس می شود و ما از هیچ تلاش و کوششی در بحث ارائه خدمت و ایجاد نظم و امنیت به هم استانی های عزیز دریغ نخواهیم کرد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید