گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۵:۲۶ :: ۱۳۹۹/۰۲/۱۳
اقدامات الکترونیکی شرکت توزیع برق لرستان در دوران شیوع ویروس کرونا

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان با بیان اینکه در دوران شیوع ویروس کرونا هیچ یک از خدمات این شرکت تعطیل نشده است، اظهار داشت: در این مدت اقدامات بسیار خوبی در زمینه های مختلف صورت گرفته و با رعایت پروتکل های بهداشتی، خدمات رسانی به مردم بدون هیچ وقفه ای صورت گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، مهندس خودنیا با اشاره به اینکه از ابتدای شیوع ویروس کرونا همه ی خدمات شرکت به صورت غیرحضوری ارائه شده است، ابراز داشت: در همین خصوص پیرو ابلاغیه ها و دستورات وزارت بهداشت و ستاد مقابله با کرونای کشور و استان در دوران اعلام شده پرسنل به صورت دورکاری فعالیت کرده و تمامی مسائل بهداشتی نیز رعایت شده است.

وی با بیان اینکه در این زمینه و در راستای دورکاری پرسنل، دفتر فناوری اطلاعات شرکت توزیع بسترهای مناسب را فراهم کرده است، تصریح نمود: این تلاش ها همچنان ادامه دارد و تا پایان بحران کرونا همچنان رعایت بهداشت محیطی و فردی در دستور کار شرکت توزیع قرار خواهد داشت.

در ادامه مدیر واحد فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان با بیان اینکه در این راستا و در جهت خدمت رسانی به مردم ، سازمان ها و شرکت های خدمت رسان می بایست با انجام تمهیدات لازم و با در نظر گرفتن سلامت پرسنل خود ، خدمت را کما فی سابق ارائه دهند اظهار داشت: در این بین یکی از واحدهای شرکت توزیع برق استان ، واحد فناوری اطلاعات و ارتباطات با انجام اقدامات لازم و مهیا کردن بستر های مورد نیاز نقش بسزایی در ادامه روند فعالیت های همکاران بر عهده داشته و دارد .

مهندس رباطی ابراز داشت: دفتر فناورى اطلاعات شركت توزيع برق استان لرستان در جهت انجام دوركاری پرسنل و همچنین برقراری ارتباط ویدئوکنفرانس مدیر عامل و سایر همکاران با مقام عالی وزارت نیرو ، استاندار محترم و شرکت توانیر اقدامات ذيل را انجام داده است:

نرم افزارى

نصب و راه اندازى نرم افزار بومى و كاملا امن وب گت وى و تعريف سطح دسترس كاربران و تعريف سامانه های اتوماسيون ادارى، جامع مالی و ادارى، آمار، GIS ، سيستم جامع مشتركين

نصب و راه اندازی نسخه اندرويد نرم افزار وب گت وى

سخت افزارى

تهيه و اختصاص ٢ دستگاه سرور جهت نصب نرم افزار وب گت وى

بستر ارتباطى

مديريت اينترنت شركت و اختصاص پهناى باند بيشتر به سرورهای مذكور جهت دسترسى بهتر و پايدارتر

و همچنین به جهت تسهیل کار ارباب رجوع و مشترکین امکانات ذیل در پورتال (ledc.ir)ایجاد گردیده است:
ایجاد میزخدمت الکترونیکی و امکان ارائه خدمات الکترونیکی در پورتال :

خدمات الکترونیکی که از طرق پورتال در دسترس می باشد: صدور قبض المثني، سوابق مصرف و صورتحساب مشترک، درخواست تسويه حساب، درخواست اصلاح اطلاعات، تغيير نام مشترک، محاسبه صورتحساب بر اساس خوداظهاري، درخواست انشعاب جديد و غیره

نرم افزارهای موبایلی ارائه خدمات مانند: اپلیکیشن همراه برق (جهت مشاهده و دریافت صورتحساب و پرداخت الکترونیکی قبوض)، اپلیکیشن موبایل مشترکین، اپلیکیشن مدیریت مصرف و غیره

ارتباط با مدیرعامل و مدیران سازمان به شکل الکترونیکی

خدمات غیرحضوری دفاتر پیشخوان

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید