معاون سیاسی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان:
تاریخ: ۱۰:۴۵ :: ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
امروز اولویت اول جهاد  تبیین انتخابات است/ هدف رسانه‌های معاند جنگ اندیشه هاست

معاون سیاسی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان اظهار کرد: امروز اولویت اول جهاد تبیین انتخابات است و هدف رسانه‌های معاند در فضای مجازی جنگ اندیشه هاست لذا حضور حداکثری و مشارکت مردم در انتخابات نقشه دشمنان ایران اسلامی را نقش بر آب خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، بهمن سپهوند ظهر امروز در نشست خبری با مدیران خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری لرستان که در سازمان بسیج رسانه برگزار شد، گفت: دشمن با هدف دلسردی مردم ایران از مشارکت در انتخابات اعلام می کند انقلاب اسلامی دستاوردی نداشته لذا تمامی ارگانها دستاوردهای خود را اعلام کنند. کما اینکه ۴۰ سال پیش اکثر پزشکان ما خارجی بودند اما امروز از دیگر کشورها برای تحصیل در رشته پزشکی وارد ایران اسلامی می شوند.

سپهوند تاکید کرد: حضور حداکثری مردم در بعد داخلی، منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای نقشه دشمنان را نقش بر آب خواهد کرد.

وی با بیان اینکه مهمترین مسئله کشور در این برهه انتخابات است، گفت: یکی از مهمترین دلایل تفاوت انقلاب اسلامی با سایر انقلاب‌های جهان این است که مردم پایه آن هستند.

معاون سیاسی سپاه حضرت ابوالفضل ( ع) لرستان خاطر نشان کرد: تاکید بر افزایش نرخ مشارکت انتخاباتی به دلیل آرمان‌های والای انقلاب است.

سپهوند با اشاره به اینکه هدف دشمنان در طول تاریخ ، گسترش میدان مبارزه علیه ایران بوده است، تاکید کرد: امروز نه تنها شرکت در انتخابات وظیفه و تکلیف ما است، بلکه باید دیگران را هم به شرکت در این رویداد سرنوشت ساز کشور دعوت کنیم.

وی با با بیان اینکه انقلاب ما یک انقلاب دینی و فرهنگی است، گفت: دشمنی غرب با کشور ما ریشه تاریخی دارد و لزوم مشارکت حداکثری ما در انتخابات با ۴ راهبرد رقابت، مشارکت حداکثری،امنیت و سالم بودن انتخابات ممکن است.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید