تاریخ: ۱۰:۵۵ :: ۱۳۹۹/۰۵/۳۰
امسال عزاداری محرم با رعایت پروتکلهای بهداشتی و حفظ فاصله گذاری اجتماعی برگزار خواهد شد

صبح امروز مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان لرستان در نسشت خبری با اصحاب رسانه، ابراز داشت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، ندای ما ، صدای ستاد ملی مبارزه با کروناست، امسال برگزاری مراسم ایام الله محرم با رعایت پروتکلهای بهداشتی و حفظ فاصله گذاری اجتماعی برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، حجت الاسلام مهدی قدرتی در خصوص نحوه برگزاری مراسم سوگواری هیات مذهبی اذعان داشت: امسال مراسم ها در مدارس و محیطهای بزرگ و گسترده برپا خواهد شد و هر هیئتی با همکاری بسیج مستضعفین تحت نظارت دانشگاه علوم پزشکی، جهت نظارت بر فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک و سایر اقلام بهداشتی از وجود همیاران سلامت استفاده خواهند کرد.

حجت الاسلام قدرتی تصریح کرد: هیچ هیئتی حذف نخواهد شد و همه تکیه های سر باز با رعایت پروتکلهای بهداشتی برپا هستند و عزاداری انجام می شود و جایگاه ها نیز به صورت نوبتی هر شب یک‌هیئت داده شود.

وی با اشاره به اینکه قریب به ۳ هزار هیئت ثبت شده در استان داریم، بیان داشت: در راستای رعایت پروتکلهای بهداشتی در مراسم سوگواری هیئات هر ماسک با قیمت هزار و پنجاه تومان به دست هیئات خواهد رسید و فعلا ۶۰هزار ماسک جهت توزیع بین هیات استان تهیه شده هست.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان ادامه داد: در خصوص تهیه محلول ضد عفونی کننده دست نیز ۲۱ هزار لیتر به عنوان سهمبه لرستان در نظر گرفته شده هست و از امروز توزیع ماسک و محلول ضدعفونی دست بین هیئات انجام خواهد شد.

حجت الاسلام قدرتی در پایان گفت: اخیرا سامانه بیرق جهت نظارت بر کار هیئات راه اندازی شده است که به موجب آن هیات ثبت نام کرده و ابتدا نسبت به رعایت پروتکلهای بهداشتی تعهد می دهند و سپس مجوز رسمی دریافت خواهند کرد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید