گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۰:۳۶ :: ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
انبارهای ذخیره سازی برنج و شکر وضع مناسبی دارند

دکتر اسفندیار حسنی مقدم بهمراه مهندس حجت بیرانوند، مدیرکل غله لرستان و مهندس عظیم دادگر، سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی لرستان از انبارهای ذخیره سازی کالاهای اساسی بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان در جریان این بازدید به وضع انبارهای ذخیره کالاهای اساسی استان اشاره کرد و گفت: انبارهای ذخیره سازی کالاهای اساسی استان از جمله برنج و شکر وضع مناسبی دارند.

دکتر حسنی مقدم با بیان اینکه حدود ۴ هزار تن برنج و بالغ بر یک هزار تن شکر سهمیه استان است، افزود: به منظور تنظیم بازار و تعدیل قیمت این میزان برنج و شکر به تدریج در اختیار مباشران برای توزیع قرار داده می‌شود.

وی بیان کرد: توزیع کالاهای اساسی بر اساس سامانه هوشمند انجام می‌شود تا علاوه بر نظارت دقیق تر کالاها به دست مصرف کننده واقعی برسد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان افزود: سه نوع برنج پاکستانی، هندی و تایلندی که وارداتی هستند به تدریج در بازار توزیع می‌شود، امیدواریم بازار پایان سال و شب عید از نوسانات قیمت کمتری برخوردار باشد.

وی در پایان صحبت‌های خود با اشاره به اینکه از ابتدای سال تاکنون ۷ هزارتن برنج و ۵ هزار تن شکر توزیع شده است، گفت: میزان توزیع برنج تا پایان سال به ۱۰ هزار تن می‌رسد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید