گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۱:۵۸ :: ۱۳۹۸/۰۱/۲۰
انتقال سیم های برق توسط بالگرد در عرض رودخانه کشکان

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، به منظور تامین برق روستاهای باقیمانده که برق آنها هنوز قطع میباشد هوانیروز به کمک شرکت توزیع برق لرستان آمد. مهندس خودنیا مدیرعامل برق استان ۹۲ روستای بی برق در سطح استان باقی مانده بودکه تماما بدلیل تخریب زیر ساخت ها از جمله پل های ارتباطی و جاده های […]

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، به منظور تامین برق روستاهای باقیمانده که برق آنها هنوز قطع میباشد هوانیروز به کمک شرکت توزیع برق لرستان آمد.

مهندس خودنیا مدیرعامل برق استان ۹۲ روستای بی برق در سطح استان باقی مانده بودکه تماما بدلیل تخریب زیر ساخت ها از جمله پل های ارتباطی و جاده های حاشیه رودخانه ها در بلاتکلیفی بسر میبردند.

فریدون خودنیا افزود در مناطقی که امکان تامین برق وجود داشت با هماهنگی های بعمل آمده ؛ هوانیروز در یک اقدام انساندوستانه به کمک شرکت توزیع آمد و با انتقال سیمهای شبکه توزیع برق در عرض رودخانه کشکان ۴ روستای دیگر نیز برقدار شد.

مهندس خودنیا گفت هرچند آمد و رفت در یک فضای کوچک برای بالگرد سخت بود اما با هدف کمک به سیل زدگان این مهم توسط یکی از بالگردهای هوانیروز ارتش انجام شد و ۴ روستا در مسیر رودخانه کشکان برقدار شد.

این گزارش حاکیست مهندس دهقان معاونت بهره برداری شرکت توزیع نیز از برقدار شدن دو روستای بخش مرکزی چگنی در منطقه شاهیوند خبر داد و گفت برای انتقال سیمهای شبکه برق در عرض رودخانه واقعا با مشکلات عدیده ای روبرو هستیم .

اسفندیار دهقان گفت با توجه باینکه کلیه پل های مسیر رودخانه بطور کامل تخریب شده اند تامین برق روستاهایی که لازم است شبکه از بالای رود کشکان رد شود فعلا مقدور نیست و باید حتما راهی برای انتقال تجهیزات شبکه بازگشایی شود که این امر کاملا زمان بر است .

مهندس دهقان ابراز داشت ما برای برقدار کردن دو روستای بخش مرکزی و به مرکزیت چم پلک مشقات فراوانی را متحمل شدیم و مجبور بودیم در ابتدا حدود ۳ کیلومتر شبکه جدید و دور از دسترس رودخانه احداث کنیم .

معاونت بهره برداری گفت تعدادی دیگر از روستاهای منطقه شاهیوند و شهرستان چگنی هنوز بدون برق هستند و توسط زحمت کشان راهداری مبادرت به راهگشایی و احداث پل موقت در آن مناطق گردیده که بلافاصله پس از بازگشایی جاده برق آنها نیز وصل خواهد شد.

دهقان در پایان اظهار داشت تا این لحظه ۸۶ روستای بدون برق داریم که تلاشها برای تامین برق آنها همچنان ادامه دارد و ۷۲ اکیپ وظیفه تامین برق روستاها را بعهده دارند.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید