گروه: برگزیده
تاریخ: ۷:۵۶ :: ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
انهدام باند سارقان سلاح با ۳۳ فقره سرقت در خرم آباد

فرمانده انتظامی استان از دستگیری 4 نفر اعضای باند سارقان سلاح مراجعه کنندگان به مراکز صدور و تمدید جواز سلاح و کشف 33 فقره سرقت در شهرستان "خرم آباد" خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، سردار یحیی الهی در تشریح اين خبر بيان داشت: در پی مراجعه چند شهروند به پلیس آگاهی استان و اعلام اینکه حین صدور و تمدید جواز سلاح، اسلحه های آنان توسط سارقان سرقت شده است، موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وي افزود: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی و رصد سارقان سابقه دار، ۴ سارق حرفه ای را در “خرم آباد” شناسایی و طی عملیاتی در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی لرستان گفت: سارقان در تحقیقات پلیس به ۳۳ فقره سرقت در لرستان و استان های همجوار اعتراف و در مخفیگاه آنان یک قبضه سلاح و تعداد قابل توجهی فشنگ، وجه نقد، خودرو و پلاک مسروقه کشف شد.

این مقام انتظامی استان خاطر نشان کرد: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد، سارقان در پوشش مراجعه کننده به محل صدور مجوز سلاح کمین می کردند و در فرصت مناسب اقدام به سرقت اسلحه و دیگر اموال شهروندان نموده و متواری می شوند.

سردار الهی در پایان به شهروندان توصیه کرد، ضمن رعایت هشدارهای انتظامی، مراقب اموال خود باشند و هرگونه مورد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید