گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۴:۰۵ :: ۱۴۰۲/۱۲/۱۴
اهدا ۱۰ دستگاه آمبولانس توسط خیر لرستانی به دانشگاه علوم پزشکی لرستان

در یک اقدام خیرخواهانه علی دولتشاهی ۱۰ دستگاه آمبولانس به ارزش ۲۳ میلیارد تومان را به دانشگاه علوم پزشکی لرستان اهدا کرد و طی مراسمی این آمبولانس ها تحویل پایگاه های فوریت های پزشکی در سطح استان گردید.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، بهرام دلفان با بیان اینکه خیرین حوزه ی سلامت از پرداخت مالیات معاف هستند؛ خیرین و تجار عزیز را تشویق به ورود آمبولانس کرد تا گام های مهمی در راستای ارائه ی خدمات بهتر به مردم، برداشته شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان، ضمن قدردانی از علی دولتشاهی خیر خوشنام لرستانی که امروز ده دستگاه آمبولانس را تحویل حوزه ی سلامت داد؛ گفت: اقدامات خیرخواهانه و کار نیک که رضای خداوند در آن است؛ سبب می شود که انسان احساس خوشحالی کند و پاداش این کار خیر نزد خداوند محفوظ است.

دلفان ورود خیرین به حوزه ی سلامت جهت ارائه ی خدمات مطلوب به مردم را مهم دانست؛ زیرا دولت به تنهایی از عهده ی هزینه های بالای خرید آمبولانس و دارو و تجهیزات بیمارستانی بر نمی آید و کمک خیرین در این حوزه، قطعا راهگشا است.

در ادامه علی دولتشاهی بیان داشت: امروز روز احسان و نیکوکاری است و سعی کردیم که در این روز مبارک، مراسم اهدا آمبولانس ها برگزار شود.

خیر لرستانی، هدف از این کار نیک را رضای خداوند دانست و گفت: این دنیا به کاهی نمی ارزد و تنها چیزی که در ذهن ماست؛ این است که یک کار خیر و اقدامی خداپسندانه در راستای رضای خداوند و خدمت به مردم برداشته شود.

وی افزود: نه تنها در استان، بلکه در کشور و خارج از کشور، در خدمت مردم هستیم و باید در راستای اهداف و دستاوردهای انقلاب اسلامی گام برداریم و اگر شهدا نبودند؛ ما الان اینجا نبوده و باید قدردان خون شهدا باشیم.

گفتنی است؛ علی دولتشاهی در یک اقدام خیرخواهانه ی دیگر، با پرداخت بدهی های ۱۰۰ زندانی غیر عمد که بخاطر بدهی مالی زندانی بودند؛ آزاد کرد و دو هزار کارت هدیه نقدی نیز به افراد نیازمند پشت بازار شهرستان خرم آباد اهدا نمود.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید