تاریخ: ۲۲:۳۱ :: ۱۴۰۰/۰۴/۳۰
اولین شعبه برند نوکادو در خرم‌آباد افتتاح شد/ نوکادو فرصتی برای رفاه و رونق در لرستان

عصر امروز به مناسبت عید سعید قربان شعبه جدید برند پوشاک نوکادو به عنوان اولین شعبه در استان لرستان افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ‌نوشته، در این مراسم برند پوشاک مردانه و زنانه نوکادو به معنای کادوی نو با رعایت پروتکلهای بهداشتی در محل چهارراه فرهنگ نرسیده به پل دارایی زاده افتتاح شد.

هستی یارمحمدی مدیر فروش این برند در خرم‌آباد در گفتگو با پایگاه خبری سنگ‌نوشته گفت: برند نوکادو زیر مجموعه برند زاگرس پوش است که بصورت مستقل در زمینه تولید و فروش پوشاک مردانه و زنانه فعالیت دارد و از لحاظ تنوع انواع‌لباس‌های اداری و مجلسی فصل‌های مختلف را دربرمی‌گیرد.

یارمحمدی اذعان داشت: برند زاگرس پوش متعلق به ایران است و کارخانه در بروجرد نیز دایر است و ان‌شالله با تعدد و توسعه شعبات بیشتر درصدد افزایش اشتغالزایی در استان هستیم.

وی با اشاره به مشکلات تولید در کشور و رکود چرخ صنعت فعالیت زاگرس پوش را حامی صنعت در کشور دانست و گفت: جای خوشحالی دارد که امروز برای اولین بار در استان لرستان اولین شعبه نوکادو را در خرم‌آباد افتتاح می‌کنیم و انشالله در آینده با تعدد شعب نوکادو دیگر شهرهای لرستان نیز سهمی از این رونق خواهد داشت.

در ادامه این جشن چگنی مدیرعامل برند نوکادو در استان لرستان نیز ضمن ابراز خرسندی از تلاش و کوشش در راستایی رونق تولید در کشور بیان داشت: ان‌شالله با هدف رونق تولید و اشتغالزایی در دی‌ماه سالجاری نیز شاهد افتتاح شعبه دوم برند نوکادو در شهرستان بروجرد خواهیم بود.

چگنی افزود: به یاری خدا برنامه ریزی‌های شده است که در سالهای آتی شاهد تعدد و افتتاح شعب نوکادو در همه شهرهای استان باشیم‌.

لازم به ذکر است: در پایان این مراسم به پاس قدردانی از زحمات، حضور و آگاهی بخشی رسانه‌ها از شماری از خبرنگاران و نیز از تعدادی از اهالی فرهنگ و فعالین مرتبط با این برند تجلیل به عمل آمد.






بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید