گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۶:۱۱ :: ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
ایجاد اشتغال برای هزار و ۱۱۰ نفر از روستاییان و عشایر خرم آباد

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری خرم آباد از ایجاد اشتغال برای ۱۱۱۰ نفر از روستائیان و عشایر شهرستان در قالب طرح اعطای تسهیلات ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری خبر داد. مجتبی ملکشاهی در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان که پیش از ظهر امروز […]

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری خرم آباد از ایجاد اشتغال برای ۱۱۱۰ نفر از روستائیان و عشایر شهرستان در قالب طرح اعطای تسهیلات ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری خبر داد.

مجتبی ملکشاهی در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان که پیش از ظهر امروز برگزار شد، گفت: سهم شهرستان خرم آباد از این تسهیلات مبلغ ۹۹۵ میلیارد ریال بوده است که تاکنون بالغ بر ۵۰۷ میلیارد ریال آن پرداخت شده و مبلغ باقی مانده نیز در آینده توزیع خواهد شد.

وی ادامه داد: از محل این تسهیلات و در قالب ۲۳۱ طرح معرفی شده به بانک های عامل،۱۱۱۰ نفر اشتغال ایجاد شده و پیش بینی می شود با پرداخت مبلغ باقی مانده این تعداد تا نزدیک به ۱۷۰۰ نفر ارتقاء یابد.

در ادامه این جلسه مغایرت ها و انحرافات طرح مورد نظر به دستگاه های اجرایی و بانک های عامل منعکس گردید تا مطابق شیوه نامه اجرایی، اعمال قانون شود.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید