گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۲۳:۴۴ :: ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
ایجاد ۲۳۰۰ طرح خوداشتغالی برای مددجویان کمیته امداد لرستان

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد لرستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون دو هزار و ۳۰۱ طرح اشتغالزا برای مددجویان تحت حمایت ایجاد شده است.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، امین اله کردعلیوند معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد لرستان از اجرای دو هزار و ۳۰۱ طرح خوداشتغالی توسط این نهاد خبر داد و افزود: هزینه اجرای این طرح‌ها بالغ ۵۸ میلیارد تومان است که از محل اعتبارات اشتغال کمیته امداد و تسهیلات تبصره ۱۶ بانکی تأمین‌شده است.

وی به نحوه‌ی ارائه تسهیلات به متقاضیان اشاره کرد و افزود: این طرح‌ها بر اساس شرایط محیطی متقاضیان، علاقه‌مندی، استعداد و تخصص فنی با اولویت خانوارهای تحت حمایت و فرزندان مددجو اجرا می‌شود.

معاون خودکفایی و اشتغال کمیته امداد با اعلام اینکه سیاست اشتغال این نهاد حمایت از مشاغل خرد و زودبازده است افزود: اشتغال اجراشده درزمینه کشاورزی، صنایع‌دستی، خدماتی، دامپروری بوده است.

وی بابیان اینکه اجرای طرح‌های خوداشتغالی و پرداخت تسهیلات صرفاً درزمینهٔ کسب‌وکار برای افراد آموزش‌دیده اجرا می‌شود افزود: حمایت‌های فنی، مشاوره و نظارت ناظران فنی اشتغال بعد از اجرای طرح به مدت پنج سال ادامه دارد.

بازگشت به خانه
برچسب ها:

پاسخی بگذارید