روز پرکار رییس اتاق اصناف مرکز لرستان:
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۶:۰۰ :: ۱۴۰۱/۰۱/۰۴
بازدید از غرفه‌های صنایع‌دستی و محل اسکان مسافرین نوروزی

رییس اتاق اصناف مرکز لرستان به اتفاق حضور دکتر علی‌محمد دریکوند فرماندار شهرستان خرم آباد و بازرسی صمت استان به صورت سرزده از غرفه‌های مختلف مستقر در بازارچه قلعه فلک‌الافلاک و نیز از خوابگاه‌های دانشگاه لرستان که محل اسکان مسافرین نوروزی هستند، بازدید به عمل آوردند.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، حشمت رحیمی رییس اتاق اصناف لرستان در این بازدید سرزده ضمن تشکر از زحمات مدیر کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان و سایر ادارات مربوطه به خاطر تمهیدات و اقدامات ارزنده ای که در جهت آماده سازی مجموعه قلعه فلک الافلاک که به جهت استقبال از مهمانان نوروزی انجام داده‌اند، گفت: قطعا” تغییرات و اقدامات انجام گرفته ملموس و قابل مشاهده و شایسته تقدیراست اما نواقص و ملاحظاتی هم در بازدید مشاهده گردید که بخشی از آنها در کوتاه مدت مرتفع و بخشی دیگر باید در میان مدت و بلند مدت مرتفع گردند.

حشمت رحیمی افزود: لذا شایسته است این عزیزان و سایر مدیران و دست اندرکاران در ادامه کارهای ارزنده ای که انجام دادند به این نکات هم توجه و اهتمام کافی داشته باشند؛ ۱- نصب برچسب قیمت کالاهای در حال عرضه در غرفه های نمایشگاه صنایع دستی مطابق ضوابط جاری، الزامی است. ۲- در قسمت طبخ نان سنتی و سایر غرفه های مرتبط با تهیه و آماده‌سازی اغذیه به رعایت اصول بهداشتی و پروتکل‌های بهداشتی بیشتر توجه شود.
۳-همه کارکنان موزه مردم شناسی و باستان شناسی ملزم به استفاده از ماسک و رعایت پروتکلهای بهداشتی هستند.

در ادامه این بازدید مجدد رییس اتاق اصناف مرکز لرستان به اتفاق فرماندار شهرستان خرم آباد، رئیس دانشگاه لرستان و جمعی از مدیران دستگاه‌‌های نظارتی خوابگاه‌های دانشگاه لرستان که محل اسکان مسافرین نوروزی هستند، را مورد بازدید و بررسی قرار دادند.

در این بازدید دکتر دریکوند فرماندار خرم‌آباد از نظری ریاست دانشگاه لرستان و همکاران وی بابت تمهیدات لازم جهت آماده سازی مکان اسکان مسافرین نوروزی تقدیر و تشکر کرد.

در همین راستا رییس اتاق اصناف مرکز لرستان نیز تشریح کرد: دانشگاه لرستان دارای دو سایت اسکان مسافرین نوروزی می باشد که خوابگاه واقع در خیابان ولیعصر دارای تعداد ۷۰ اتاق باظرفیت اسکان حدود ۳۵۰ مسافر و خوابگاه واقع در منطقه کمالوند دارای تعداد ۱۰۰ اتاق با ظرفیت اسکان حدود ۵۰۰ مسافر می باشد.

رحیمی در پایان بیان کرد: این خوابگاهها علاوه بر امکانات و تجهیزات مناسب جهت اسکان از سالن های ورزشی و تجهیزات ورزشی مناسب نیز برخوردار هستند که امیدواریم با ایجاد رضایتمندی در خاطر مهمانان نوروزی به رسم کهن مهمانوازی لرستانی‌ها همواره میزبان خوبی باشیم.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید