گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۸:۴۱ :: ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
بازدید استاندار لرستان از مراکز درمانی

استاندار لرستان در معیت سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان از بیمارستان آیت الله مدنی و بیمارستان شفاء خرم آباد بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، استاندار لرستان در این برنامه ضمن بازدید از امکانات فنی و بخش های مختلف این دو بیمارستان و تقدیر از مسئولین دانشگاه علوم پزشکی، کادر درمان و مدافعان سلامت بخاطر ایثار و از خودگذشتگی در شرایط سخت کاری و مبارزه با ویروس منحوس کرونا ، بر ضرورت گسترش خدمات درمانی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی در سطح استان تاکید کرد.

دکتر زیویار در حاشیه بازدید از بیمارستان آیت الله مدنی خرم آباد اظهار داشت: امروز با همت دانشگاه علوم پزشکی لرستان و ریاست بیمارستان آیت الله مدنی چند افتتاحیه انجام شد.

وی با اشاره به  افتتاح ۱۱ تخت سی سی یو با بیش از ۱۱ میلیارد تومان اعتبار، یک دستگاه انژیوگرافی مدرن روز و افتتاح تخت جدید اتاق عمل قلب باز در این بیمارستان توضیح داد: تمام تجهیزات این بیمارستان که به بهره برداری رسیده اند، ایرانی است و این یک افتخار برای کشور محسوب می شود.

استاندار لرستان تاکید کرد: بهره برداری از تجهیزات مدرن در بیمارستان‌های استان لرستان، باعث جلوگیری از مراجعه بیماران به سایر استان‌ها می‌شود که این خود قابل تقدیر است.

در این بازدید مدیر کل حوزه استاندار، مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان و … حضور داشتند.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید