گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۰:۰۵ :: ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
بازدید مدیرکل نوسازی مدارس لرستان از مدارس بروجرد و اشترینان

مهندس امیر غفوری نژاد مدیرکل نوسازی مدارس لرستان به همراه دکتر گودرزی نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی از روند پروژه های مدارس این شهرستان بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری سنگ‌نوشته، دکتر گودرزی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی به همراه مهندس امیر غفوری نژاد مدیر کل نوسازی مدارس استان ، حسین ترجمان معاونت پشتیبانی و توسعه مدیریت ، رضاییان معاونت اجرایی و نظارت ، صادقی حراست نوسازی مدارس ، خرم آبادی معاونت مشارکت های مردمی ، بیژن احمدی مدیر پروژه های استاندارد سازی سیستم های گرمایشی مدارس استان،ناظرین و سر ناظرین نوسازی مدارس و مدیر و معاونین آموزش و پرورش بروجرد از روند عملیات اجرایی پروژه های آموزشی این شهرستان بازدید کردند.

مهندس غفوری نژاد در این بازدید با اشاره به پروژه های فعال در شهرستان های بروجرد و اشترینان اظهار کرد: برای شهرستانهای بروجرد و اشترینان ۲۱ پروژه فعال در قالب ۸۲ کلاس درس که ۲۱ کلاس درس آن قابل بهره برداری می باشد با مبلغ اعتبار بالغ بر ۵۵۰ میلیارد ریال در حال انجام است.

وی با اشاره با استاندارد سازی گرمایشی این پروژه ها گفت: پروژه استاندارد سازی گرمایشی هم بالغ بر ۳۷ میلیارد ریال با پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصد برای شهرستانهای بروجرد و اشترینان هزینه شده است.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید