گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۷:۰۱ :: ۱۴۰۰/۰۲/۰۳
بازدید مدیرکل نوسازی مدارس لرستان از مدارس پلدختر و معمولان

مدیرکل نوسازی مدارس لرستان از روند پروژه های مدارس شهرستانهای پلدختر و معمولان بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ‌نوشته، مهندس امیر غفوری نژاد مدیر کل،رضاییان معاونت اجرایی و نظارت،خرم آبادی معاونت مشارکت های مردمی،بیژن احمدی مدیر پروژه های استاندارد سازی سیستم های گرمایشی مدارس استان،ناظرین و سر ناظرین نوسازی مدارس و مدیر و معاونین آموزش و پرورش پلدختر از روند پروژه های مدارس بازدید کردند.

مهندس غفوری نژاد در این بازدید با اشاره به پروژه های تحویلی سال ۹۹ شهرستان پلدختر و معمولان، گفت: تعداد ۱۱ پروژه در قالب ۳۰ کلاس درس که از این تعداد ۵ پروژه در قالب ۱۸ کلاس درس به صورت تمام خیری ، تعداد ۳ پروژه به صورت مشارکتی در قالب ۹ کلاس درس و تعداد ۳ پروژه از محل اعتبارات دولتی در قالب ۳ کلاس درس ساخته شده است.

وی با اشاره به پروژه های فعال در شهرستان های پلدختر و معمولان اظهار کرد: تعداد ۱۰ پروژه در قالب ۴۴ کلاس درس که از این تعداد دو پروژه در قالب ۱۸ کلاس درس به صورت مشارکتی، دو پروژه به صورت تمام خیری در قالب چهار کلاس درس و یک پروژه سالن ورزشی واقع در روستای کشکه می باشد.

مدیرکل نوسازی مدارس لرستان ادامه داد: پنج پروژه در قالب ۱۷ کلاس درس از محل اعتبارات دولتی از پروژه های فعال در شهرستانهای پلدختر و معمولان می باشند.

مهندس غفوری نژاد با اشاره به تعمیرات مدارس سیل زده اذعان داشت: در این راستا تخریب و احداث بیش از ۴۰۰ متر دیوار حصار و محوطه سازی بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع، تعمیر و احداث سرویس های بهداشتی، اجرای بیش از ۹۵۰۰ متر مربع ایزوگام مدارس، تعمیر و تکمیل کفپوش ورزشی سالن های ورزشی شهدای فرهنگی و امام علی(ع) پلدختر و احداث زمین چمن مصنوعی فوتسال برای اولین بار در شهرستان پلدختر صورت گرفت.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید