گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۸:۰۶ :: ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
بازدید مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه لرستان از سد رودبار الیگودرز

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه لرستان با حضور در شهرستان الیگودرز از روند سوخت رسانی به نیروگاه در حال ساخت سد رودبار در این شهرستان بازدید کرد. مهندس پیمان بهرامی به منظور نظارت بر ارائه سوخت رسانی به پروژه احداث سد رودبار شهرستان الیگودرز ، از […]

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه لرستان با حضور در شهرستان الیگودرز از روند سوخت رسانی به نیروگاه در حال ساخت سد رودبار در این شهرستان بازدید کرد.

مهندس پیمان بهرامی به منظور نظارت بر ارائه سوخت رسانی به پروژه احداث سد رودبار شهرستان الیگودرز ، از قسمتهای مختلف پروژه از جمله ماکت منطقه اجرای پروژه سد سنگ ریزه ای با هسته رسی و نیروگاه برقآبی، تونل‌های انحرافی،ساختگاه سد و نیروگاه، و کارگاههای تخصصی و جاده های دسترسی از روند آخرین وضعیت توزیع، و انتقال فرآورده به این نیروگاه در حال ساخت بازدید کرد.

بهرامی ضمن اشاره به وضعیت مطلوب سوخترسانی به پروژه گفت: با یاری خداوند متعال و تلاش شبانه‌روزی و بی‌وقفه همکاران در سطح شرکت و تمهیدات اتخاذ شده ، عملیات سوخت‌رسانی به تجهیزات و ماشین‌آلات مربوط به احداث این پروژه به‌خوبی انجام شده است و هیچ گونه مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

در این بازدید مهندس ساعت ساز (معاون اجرایی پروژه سد رودبار) نیز ضمن تقدیر از زحمات مدیر و کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه لرستان در راستای سوخترسانی به نیروگاه و پروژه های عمرانی مربوط به احداث سد، گزارش جامعی از روند اجرای نیروگاه و وضعیت سوخت رسانی ارائه داد که مورد توجه مدیر این شرکت قرار گرفت.

طرح سد و نیروگاه رودبار لرستان در فاصله ۱۰۰ کیلومتری جنوب شرقی شهرستان الیگودرز بر روی رودخانه رودبار از سرشاخه‏ های دز در حال اجرا بوده و بدنه این سد از نوع خاکی با هسته رسی است و هدف از احداث سد رودبار، تولید انرژی برق‌آبی به‌میزان ۹۸۶ مگاوات ساعت در سال و کاهش هزینه استهلاک نیروگاه‌های حرارتی است.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید